یک استان کانادا قرارداد جدید پشیمانی ۰/۲۵٪ برای لغو معامله وضع کرده است

Submitted on چ., 07/27/2022 - 20:25

بریتیش کلمبیا سیاست‌های جدیدی را برای محافظت از خریداران خانه اعلام کرده است، از جمله بازرسی اجباری خانه و هزینه‌های لغو تراکنش، که اولین مورد در نوع خود در کانادا است.

قرارداد جدید که شامل یک ضرب الاجل اجباری سه روزه است، به خریداران خانه این فرصت را می دهد تا اقدامات مهمی مانند تضمین وام یا ترتیب دادن بازرسی خانه را انجام دهند تا به آنها کمک کند برای یکی از بزرگترین تصمیمات مالی زندگی آماده شوند.

دولت بریتیش کلمبیا در یک بیانیه مطبوعاتی در ۲۱ جولای گفت: "دوره جدید حمایت از خریداران مسکن برای محافظت از بریتیش کلمبیایی ها در برابر فروش پرخطر به دلیل فشار فروش در هنگام خرید خانه معرفی خواهد شد."

دولت می گوید این اولین بار است که چنین دوره حفاظتی در کانادا معرفی شده است.

سلینا رابینسون وزیر دارایی بریتیش کلمبیا گفت: «بسیاری از مردم مجبورند بازرسی را کنار بگذارند تا بتوانند خانه بخرند، اما در بازار امروز و فردای املاک، بازرسی ها حق خریداران خانه است.» شما می توانید با خیال راحت خرید کنید. ذهن، و همچنین منافع فروشندگان خانه را در نظر می گیرد.

دوره حمایت از خریدار خانه از اول ژانویه ۲۰۲۳ اجرایی خواهد شد.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، در عین حال، برای طرفی که از معامله منصرف می شود، کارمزد ابطال (لغو) ۰/۲۵٪ قیمت خرید یا ۲۵۰ دلار به ازای هر 100000 دلار برای متعادل کردن نیازهای خریداران و فروشندگان مورد نیاز است.

به عنوان مثال، اگر خریدار تصمیم بگیرد از حق فسخ استفاده کند و دیگر خانه ۱ میلیون دلاری را خریداری نکند، ملزم به پرداخت ۲۵۰۰ دلار به فروشنده در صورت نیاز خواهد بود.

دولت گفت که قرارداد جدید با مشورت اداره خدمات مالی استان تدوین شده است و نمونه هایی که عجولانه معامله می کنند و بعداً عقب نشینی می کنند، شامل این جریمه می شوند.

الین اسپیلوس، خریدار خانه که در کنفرانس مطبوعاتی نیز حضور داشت، در مورد تجربه خود صحبت کرد.

او گفت که او و مشاور املاک همسرش به آنها اطمینان داده اند که خانه "ویژه" ای که خریداری کرده اند با تجربه و مطابق با استانداردهای ساختمانی ساخته شده است، اما این زوج بازنشسته سه هفته پس از خرید خانه دچار انسداد فاضلاب شدند و ۹ ماه بعد نیز انسداد فاضلاب مشابهی را تجربه کردند. مشکل "تجربه بسیار ناراحت کننده" آنها را مجبور کرد به خزانه داری استان شکایت کنند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه دولت انتاریو سیاست های مرتبطی در این زمینه دارد، وجود ندارد.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز