دلار امروز ۸۵۰ تومان گران شد | آخرین قیمت ارزها / امروز دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

Submitted on Mon, 03/16/2020 - 10:46

دلار امروز ۸۵۰ تومان گران شد | آخرین قیمت ارزها
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز دوشنبه ۲۶ اسفند ۹۸ در صرافی‌های بانکی به ۱۵۶۵۰ تومان رسید که نسبت به دیروز با افزایش ۸۵۰ تومانی همراه بود.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز در صرافی‌های بانکی به ۱۵,۶۵۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته افزایش ۸۵۰ تومانی داشت.

همچنین قیمت خرید هر اسکناس دلار آمریکا نیز در صرافی‌های بانکی ۱۴,۸۰۰ تومان است. بدین ترتیب فاصله بین خرید و فروش هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی ۸۵۰ تومان است.

هر اسکناس یورو برای خرید در صرافی‌های بانکی ۱۶,۷۰۰ تومان و برای فروش ۱۷,۳۵۰ تومان است.

سکه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را رد کرد؛ دلار هم گران شد | جدیدترین قیمت‌ها
صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه ۲۶ اسفند نرخ دلار را ۸۵۰ تومان نسبت به دیروز افزایش دادند و هر دلار آمریکا ۱۵۶۵۰ تومان عرضه شد. در بازار آزاد هر دلار ۱۵ هزار و ۹۵۰ تومان فروخته شد. هر سکه طرح جدید نیز ۶ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان عرضه شد.

صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته ۸۵۰ تومان افزایش داشت. نرخ دلار در بازار آزاد نیز با افزایش همراه بود و هر دلار آمریکا ۱۵ هزار و ۹۵۰ تومان عرضه شد.

قیمت طلای جهانی با اندکی کاهش نسبت به دیروز ۱۵۲۵ دلار و ۲۰ سنت داد و ستد شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازارهای داخلی ۶۰۲ هزار تومان معامله می شود.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز صبح بازار آزاد تهران با افزایش نسبت به روز گذشته به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، ۶ میلیون و ۷ هزار تومان، نیم سکه، ۳ میلیون و ۹۳ هزار تومان، ربع سکه، ۱ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۹۷۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

نرخ‌های اعلامی بر اساس آخرین قیمت بازار در زمان تهیه خبر بوده و نرخ‌ها در طی روز با نوسان همراه است.

منبع
Mehr
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز