به دلیل نزدیکی زیاد به جاده، دادگاه حکم تخریب خانه لوکس ۳ میلیون دلاری در گاتینو – کبک را صادر کرد

Submitted on ی., 07/25/2021 - 00:43

دادگاه عالی کبک دستور تخریب خانه لوکسی را در گاتینو که بیش از اندازه به جاده نزدیک بود را صادر کرد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، بنابر این حکم مصوبه شورای شهر در ژوئیه ۲۰۱۴ نیز مبنی بر معافیت برای این خانه با ارزش تقریبی ۳ میلیون دلار نیز لغو شده.

این حکم آخرین تلاش در نبردی هشت ساله بر سر املاک منطقه «Aylmer» در این شهر بوده است.

بنابر این حکم پاتریک مولا، صاحب این خانه مجلل و لوکس هنگام دریافت پروانه ساخت در مه ۲۰۱۳ تصوی می‌کرده تمام کارهایش درست انجام شده اما این حکم نشان می‌دهد که به مولا گفته شده که این مسئله با معافیت حل خواهد شد و در فوریه ۲۰۱۴ خانواده‌اش می‌توانند به این خانه منتقل شوند.

همسایگان نیز از این ملک شکایت کردند و گفتند که با بقیه محله جور در نمی‌آید و به دلیل نداشتن فاصله کافی با جاده یک آیین نامه را نقض می‌کند.

در ژوئیه ۲۰۱۴ شورای شهر گاتینو با تصویب قطعنامه‌ای مبنی بر صدور حکم برای معافیت «جزئی» سعی در رفع این اشتباه داشت، اما این حکم لغو شد.

دادگستری میشل دزیل روز سه شنبه در یک تصمیم ۵۱ صفحه‌ای، به فردی که خواستار معافیت غیرقانونی بود گفت که اینکار سواستفاده از قدرت است.

دزیل افزود: «حتی اگر این یک خطا یک حسن نیت از طرف شهرداری باشد، تخلفاتی که توسط همسایگان شرح داده شده بیش از حد جدی است و نمی‌توان آن را متوقف کرد».

قاضی این تقصیر را کاملاً متوجه شهرداری دانست. در این حکم آمده است: «اگر او خطر تخریب نهایی را می‌دانست، در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۳ ساخت و سازش را ادامه نمی‌داد».

منبع: گلوبال نیوز

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز