فرمانده سپاه قدس تهدید کرد: پیش‌بینی خامنه‌ای در مورد نابودی اسرائیل بر زمین نمی‌ماند

Submitted on پ., 05/04/2023 - 10:27

به‌گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اسماعیل قاآنی روز پنج‌شنبه تصریح کرد که اکنون «به‌برکت حرکت جمهوری اسلامی» و «رشد فرزندان اسلام در زیر سایه فرهنگ مقاومت» در بعضی از روزها بیش از ۳۰ عملیات در کرانه باختری، انجام می‌شود.

فرمانده نیروی قدس، با اشاره به این‌که دو واژه «مقاومت» و «بسیج» از واژه‌هایی فراموش‌شده بود که «انقلاب اسلامی» احیاشان کرد، گفت که جوانان «فلسطین» از این فرهنگ درس گرفته‌اند.

برپایه اظهارات اسماعیل قاآنی، پیش از «مسلح‌شدن کرانه باختری» هرساله به اندازه انگشتان دو دست هم، عملیات نمی‌شد. او افزود که اما امروز «جوانان باغیرت فلسطینی» با درس گرفتن از این فرهنگ مقاومت، وارد میدان می‌شوند.

این فرمانده ارشد سپاه گرچه فرهنگ «مقاومت» که برپایه حرف‌هایش، در انقلاب اسلامی احیا شد، را مبنای عملیات در «کرانه باختری» عنوان کرد، اما در مورد مساله «پروراندن مزدور» توسط جمهوری اسلامی، گفته‌هایی در لفافه داشت.

فرمانده سپاه قدس در این راستا گفت: «جمهوری اسلامی به‌دنبال مزدورپروری نیست. ایران به کسی سلاح و پول نمی‌دهد که حرف او را گوش کند، بلکه این‌جا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می‌کند».

او در ادامه با اشاره به گفته‌های علی خامنه‌ای که اظهار کرده‌بود «جوانان فلسطینی در قدس نماز خواهند خواند»، بازهم حاکمیت اسرائیل را به‌گونه‌ای غیرمستقیم، تهدید کرد و گفت: ان‌شاءالله این سخن رهبر انقلاب، محقق خواهد شد.

اسماعیل قاآنی در راستای مقابله جمهوری اسلامی با اسرائیل، افزود: ایران اسلامی، مدافع «مظلوم» است و حوادثی مهم را پشتیبانی کرده‌است.

اظهارات قاآنی به‌ضد اسرائیل در حالی است که به‌تازگی، شاهزاده رضا پهلوی، در بازدید از این کشور، پیام صلح و دوستی «مردم ایران» را به آن‌هاابلاغ کرد و با استقبالی گرم از سوی مقامات و مردم اسرائیل رو‌به‌رو شد.

فرمانده بازوی خارجی سپاه پاسداران در منطقه، اما لا‌به‌لای سخنانش مدعی شد که عنان فکری «مردم» در اختیار آخوندها قرار دارد. قاآنی پیش از این با توهین به بخشی از مردم ایران، زنان بی‌حجاب را «بی‌شرف» خوانده‌بود. 

دریافت رایگان خبرنامهبا خبر-پیامک های ما اخبار را بصورت زنده دریافت کنید

اخبار جهان را با بارگیری اَپ ار.اف.ای دنبال کنید

منبع
rfi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز