پلیس کبک از قصد، پلیس سلطنتی کانادا را به ضرب گلوله کشت

Submitted on پ., 07/28/2022 - 13:05
پلیس کبک چهارشنبه شب گفت پس از دریافت گزارشی، صبح چهارشنبه نیروهایش را به خانه‌ای اعزام کرده و یک پلیس اعزام شده، حداقل با یک گلوله، یک پلیس مافوق خود از نیروهای سلطنتی کانادا را کشته است.
این اعزام در پی ادعای حمله به یک زن و یک نوجوان در "مونترژی کبک" بوده است.

Shabani-realestate-toronto-canada

 
پلیس کبک از قصد، پلیس سلطنتی کانادا را به ضرب گلوله کشت
طبق گزارش پلیس کبک، با ورود نیروهای این نیرو آنها متوجه شدند که یک فرد که از نیروهای پلیس سلطنتی کاناداست پس از حمله به یک زن و یک نوجوان در خانه‌اش در "سن ژان - سور - ریشلیو"، چاقو بدست در محل است که توسط پلیس کبک کشته شد. این حادثه توسط اداره تحقیقات کبک که در صورت کشته یا زخمی شدن افراد بدست پلیس تحقیق می‌کند (BEI) در حال بررسی است. شش بازرس اداره تحقیقات کبک، برای تجزیه و تحلیل موقعیت و شرایط حادثه، از جمله رفتار افسران دخیل در تیراندازی تعیین شده‌اند. پلیس سلطنتی کانادا گفت که با اداره تحقیقات کبک همکاری می‌کند ولی هیچ اطلاعات بیشتری را در مورد این افسرش تایید نمی‌کند.

charlie's meat nofills fresh halal toronto GTA

به گزارش اداره تحقیقات کبک، پلیس سن ژان سور ریشلیو، مردی در ساعت ۲:۰۵ بامداد چهارشنبه با ۹۱۱ تماس گرفت و گفت که او اکنون کار وحشتناکی انجام داده است. هنگامی که پلیس به خانه‌ مورد نظر در خیابان "بیات" رسید، یک مرد که یک عضو پلیس سلطنتی کانادا بود، در حالی که چاقو به دست و مسلح بود را پیدا کرد. ماموران تیراندازی کردند و مرد ۴۸ ساله حداقل مورد اصابت یک گلوله قرار گرفت. او به بیمارستان منتقل و بعدا اعلام شد که درگذشته است. پلیس کبک و نیز سلطنتی از اعلان چگونگی این حادثه خودداری کرده‌اند.

sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا

"تاشا آدامز"، سخنگوی پلیس سلطنتی کانادا نیز چهارشنبه شب تایید کرد که یک افسر نیروی فدرال در این حادثه جان باخته است، اما هویت او را آشکار نکرد. گفته می‌شود این مرد از نیروهای پلیس سلطنتی عضو واحد مالی بود که جنایات کارمندان را بررسی می‌کرد. پلیس کبک نیز می‌گوید که نیروهایش در داخل خانه یک زن و یک نوجوان را کشف کردند که هر دو جراحات مرگبار و عمیقی داشتند که آنها نیز به بیمارستان منتقل شدند. پلیس می‌گوید آنها اکنون در شرایط وخیم، در بیمارستان بستری هستند. پلیس استان کبک می‌گوید در حال بررسی جراحات وارده به این زن و پسر نیز هست.

insurance بیمه

"کارملو پریکونه"، همسایه‌ای که با صدای شلیک گلوله از خواب بیدار شده، می‌گوید: "این اتفاقی بسیار ناگهانی و غم‌انگیز بود. آنها خانواده و افراد خوبی هستند و ما هرگز تصور نمی‌کردیم در بین آن‌ها چنین اتفاقی بیفتد". او افزود که پس از شلیک گلوله همسایه‌اش را دیده است که مأموران تلاش می‌کنند تا او را نجات دهند.
پلیس کبک و نیز اداره تحقیقات از هر کس که ممکن است شاهد این حادثه باشد خواسته تا از طریق فرم داخل وب‌سایت پلیس با این اداره تماس بگیرد.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
منبع
iranstar

بیشترین بازدید اخبار امروز