با کاهش ۲۵ درصدی کارکنان در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱،  ۱۷۰۰ شغل در ایرکانادا از بین می‌رود

Submitted on پ., 01/14/2021 - 12:48

شرکت ایرکانادا در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۲۵ درصد از مشاغلش را کاهش می‌دهد که موجب نابودی ۱۷۰۰ فرصت شغلی می‌شود.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، این شرکت که در مونترال مستقر است صبح روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت که  ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت های حمل و نقل هوایی ایر کانادا را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

لوسی گیلمت، معاون اجرایی و مدیر ارشد بازرگانی شرکت ایرکانادا در این باره گفت: «ما از تأثیری که این تصمیمات دشوار بر کارکنان ما که در طی مدت شیوع بیماری همه گیر فعالیت می‌کرده‌اند بسیار ناراحت و متاسف هستیم».

وی افزود: «افزایش محدودیت‌های سفر از سوی دولت‌های فدرال و استانی، تأثیر فوری در رزروهای شرکت ما داشته است».

به گفته وی ایر کانادا با کاهش پذیرش مواجه است بنابراین ناچار شده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ حدود ۲۰ درصد از ظرفیت پرسنل در مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۹ را کاهش دهد.

شرکت ایر کانادا این هفته به فرودگاه‌های آتلانتیک کانادا اعلام کرد که مسیرهای اضافی را در این مناطق قطع می‌کند. همچنین کلیه پروازها در جندر، گزبی و فریدکتون از ۲۳ ژانویه تا اطلاع ثانوی معلق است.

این شرکت همچنین اظهار داشت که برای بازپرداخت بلیط‌های کنسل شده در حال تماس با مشتریان متضرر شده است تا گزینه‌هایی مانند بازپرداخت یا ترتیب سفرهای جایگزین را به آن‌ها ارائه دهد.

مونت پاشر، مدیر اجرایی انجمن فرودگاه‌های آتلانتیك كانادا نیز با انتشار بیانیه‌ای گفت كه عواقب قطع خدمات سال‌ها در جوامع آتلانتیك كانادا احساس می‌شود.

منبع: سی تی وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز