انفجار مهیب در یک مرکز درمانی | تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها از زبان مدیر درمانگاه | ریزش ساختمان و زیر آوار ماندن افراد صحت دارد؟

Submitted on پ., 07/13/2023 - 07:22

به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز در درمانگاه بقیه الله شهر ایلام حادثه انفجار رخ داد. مهدی کریمی مدیر این درمانگاه در این خصوص اظهار کرد: نقص کمپرسور واحد سرمایش تاسیسات این درمانگاه موجب وقوع انفجار شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه متاسفانه یک نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شده اند، افزود: این حادثه در طبقه زیرزمین و واحد تاسیسات درمانگاه روی داده است.

کریمی تصریح کرد: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و ناجا وضعیت پیش آمده در سریع ترین زمان ممکن مدیریت و مجروحان که یک آقا و یک خانم بودند به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته وی، شایعاتی مبنی بر ریزش ساختمان و زیر آوار ماندن تعدادی از افراد صحت ندارد و تنها دیوارهای قسمت تاسیسات در زیرزمین که محل وقوع حادثه بود دچار آسیب های سطحی شد.

مدیر درمانگاه بقیه الله شهر ایلام تاکید کرد: در این حادثه که در واحد تاسیسات در زیرزمین رخ داد به هیچ یک از مراجعین و بیماران آسیب وارد نشد و خدمات دهی درمانی به مردم مثل روال همیشه ادامه دارد.

در این حادثه مسئول واحد فنی این درمانگاه جان خود را از دست داد و ۲ نفر همکار وی نیز مصدوم شدند.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز