قیمت خانه در محدوده ی یورک بیش از ۳۰٪ در مناطق مختلف کاهش داشته است

Submitted on پ., 06/06/2019 - 17:35

بنا بر گزارش شبکه ی خبر منطقه ی یورک و بنا بر اجرای مالیات برای خریداران خارجی توسط دولت اونتاریو و همچنین با وجود اعمال استرس تست توسط دولت فدرال، بازار املاک در جی تی ای دیگر آنچنان درخشان نیست و قیمت های خانه به طور فزاینده ای کاهش یافته است. اگر به محدوده ی جی تی ای نگاهی بیندازیم، کاهش قیمت خانه درمنطقه ی یورک خیلی جدی می باشد.

در گزارش اخیر وبسایت شناخته شده ی Zoocasa، به این نکته اشاره شده است که در ماه آپریل ۲۰۱۷ متوسط قیمت خانه در محدوده ی یورک تا ۱/۲ میلیون دلار بالا رفت. اما بعد از دو سال، متوسط قیمت خانه افت شدید کرد و به ۹۱۳۱۹۵ دلار رسید، یعنی افت ۲۴ درصدی داشته است.

بیشترین افت قیمت در منطقه ی یورک در Whitchurch-Stouffville می باشد که به میزان ۳۶٪ کاهش داشته است و قیمت به ۱۲۶۳۹۶ دلار در ماه آپریل امسال رسیده است. این منطقه در آپریل سال ۲۰۱۷ ۱/۲۶ میلیون دلار قیمت داشت.

نیومارکت دومین شهر است که کاهش ۳۰/۱٪ داشته است و از ۱/۰۴ میلیون دلار در ماه آپریل ۲۰۱۷ به ۷۲۵۷۱۰ دلار کاهش داشته است.

متعاقب آن آرورا می باشد که ۳۰٪ در همین زمان افت قیمت داشته است و قیمت از ۱/۲۷ میلیون دلار به ۸۸۸۳۸۷ دلار کاهش یافته است.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، علاوه بر این سه شهر که کاهش قیمت سی درصدی داشته اند، دیگر قسمت های منطقه ی یورک نیز با کاهش قیمت همراه بوده است.:

متوسط قیمت در ریچموندهیل به میزان ۲۷٪ کاهش یافته است و از ۱/۴ میلیون دلار به کمتر از ۱/۰۲ میلیون دلار کاهش یافته است.

متوسط قیمت در مارکهام به میزان ۲۴٪ افت داشته است و از ۱/۲ میلیون دلار در دو سال گذشته به ۹۱۳۰۳۸ دلار رسیده است.

East Gwillimbury کاهش ۲۳ درصدی داشته است و متوسط قیمت از ۱/۰۴ میلیون دلار به ۸۰۸۱۸۷ دلار رسیده است.

Georgina، به میزان ۲۱٪ کاهش داشته است و متوسط قیمت از ۷۰۶۱۲۸ دلار به به ۵۶۰۷۲۷ دلار رسیده است.

Vaughan، ۲۰٪ کاهش قیمت داشته است و از بیش از ۱/۲۵ میلیون دلار به ۹۹۷۴۶۲ دلار رسیده است.

در منطقه ی یورک King بهترین وضعیت را دارد و ۱۷٪ افت قیمت داشته است و از ۱/۵۵ میلیون دلار به تقریبا ۱/۳ میلیون دلار رسیده است.

علاوه بر این، متوسط قیمت در آژاکس در شرق تورنتو به میزان ۱۲٪ در دو سال کاهش داشته است و متوسط قیمت در Whitby ۱۵٪ کاهش یافته است. Brampton در غرب تورنتو به میزان ۶٪ کاهش قیمت داشته است و می سی سا گا ۴٪ کاهش داشته است. تورنتو نیز ۴٪ کاهش قیمت داشته است.

در اونتاریو بعضی مناطق افزایش قیمت داشته اند. این مناطق از قبیل Windsor-Essex، با ۲۵٪ افزایش، بری با ۷٪ افزایش و نیاگارا با ۵٪ افزایش می باشند. Penelope Graham، ویرایشگر

اجرایی سایت Zoocasa به این نکته اشاره کرد که اگر شما در زمان اوج بازار خریدار باشید و زمانی که بازار افت دارد فروشنده باشید، ضرری که متحمل می شوید کوچک نیست و بعد از آن ناراحت هستند .

ولی اگر خانه را نه برای خرید و فروش بخرید و فقط برای سرمایه گذاری بخرید، احساس نگرانی چندانی نمی کنید زیرا که ملک سرمایه گذاری شده در بلند مدت سود می کند. بازار همیشه دچار نوسانات هست. اگر خانه ای را ۵ یا ۱۰ سال خریده باشید و اگر قیمت بازار بالا رود، سپس در این معامله سود کرده اید.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز