دوومیدانی داخل سالن آسیا | سپیده توکلی اولین مدال را برای ایران گرفت

Submitted on پ., 02/01/2018 - 18:52

سپیده توکلی در پرش ارتقاع رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا به اولین مدال ایران رسید.
به گزارش ایسنا، در روز نخست رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا، ماده پرش ارتفاع پیگیری شد و مهسا کارگر، آیلین بابکی و سپیده توکلی از ایران در کنار هفت پرنده دیگر پریدن که در پایان سپیده توکلی با رکورد ۱.۸۰ متر در رده دوم قرار گرفت.


نادیا داسونووا از ازبکستان با یک مترو ۸۷ سانتی متر مدال طلا را از آن خود کرد و نادژدا دوبوویستکا از قزاقستان نیز با ۱.۸۰ مدال برنز را کسب کرد.

۱- داسونووا از ازبکستان (طلا)
۲- سپیده توکلی از ایران (نقره)
۳- نادژدا از قزاقستان (برنز)

هشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران از امروز آغاز شد. این رقابت‌ها در بخش زنان امروز در ماده‌های دوی ۶۰ متر، پرش ارتفاع، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۳۰۰۰متر و پرش سه گام پیگیری شد.

مهسا کارگر و آیلین بابکی دیگر نمایندگان ایران در ماده پرش ارتفاع با رکورد ۱.۶۵ متر در رده هشتم قرار گرفتند. نمایندگان ازبکستان، دو نماینده چین و هنگ کنگ نیز در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

دوومیدانی داخل سالن آسیا | تفتیان، سریع‌ترین دونده ایرانی قهرمان شد
حسن تفتیان، سریع‌ترین دونده ایرانی در فینال دوی ۶۰ متر رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا قهرمان شد

عکس | دانیل ارزانی پدیده جوان ایرانی در فوتبال استرالیا
دانیل ارزانی پدیده ایرانی فوتبال استرالیا، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان سال این کشور شد.

پنجشنبه ۱۲ بهمن | ادامه افزایش قیمت سکه و دلار در بازار
دلار و سکه در بازار پنجشنبه به روند صعودی روز گذشته خود ادامه دادند به طوری که دلار به ۴۶۵۰ تومان و سکه تمام به یک میلیون و ۵۰۷ هزار تومان رسید.
به گزارش ایسنا، دلار آمریکا پس از آنکه چندی روز کاهش قیمت داشت از روز گذشته دوباره افزایشی شد و امروز به این روند ادامه داده است. در میان سایر ارزها یورو بیشترین افزایش را داشته است و یوان چین تنها ارزی است که کاهش قیمت پیدا کرده است.

همچنین دلار مبادله‌ای ۳۶۹۵ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت گذاری شده است.


بازار سکه هم امروز با روند صعودی قیمت همراه شده است. سکه تمام در ادامه افزایش قیمت روز قبل امروز با ۲۰ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۵۰۷ هزار تومان رسیده است.

سایر اقلام سکه نیز با مقداری افزایش قیمت روبرو شده اند.


امروز بازار طلای داخلی هم افزایش قیمت پیدا کرده‌ است و این در حالی است که اونس طلا برای معاملات در بازار جهانی ۳ دلار کاهش پیدا کرده است.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز