خانه‌های تورنتو سال آینده ۶/۸ درصد گران می‌شوند

Submitted on چ., 12/13/2017 - 15:05

پیش‌بینی
Royal LePage: خانه‌های تورنتو سال آینده ۶/۸ درصد گران می‌شوند

موسسه املاک و مسکن
Royal LePage
پیش‌بینی کرده که بازار مسکن تورنتو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پررونق‌ترین بازارهای کانادا سال آینده به طور متوسط ۶/۸ درصد افزایش قیمت‌ خانه‌ها را مشاهده خواهد کرد. طبق این پیش‌بینی‌ها افزایش قیمت به خصوص در کاندوها قابل توجه است.

شرکت املاک و مسکن
Royal LePage
امروز صبح در گزارشی اعلام کرد متوسط قیمت انواع خانه در سال آینده در تورنتو ۹۰۱۳۹۲ دلار خواهد بود. این عدد برای سال ۲۰۱۷ عدد ۸۴۴۰۰۰ دلار پیش‌بینی شده بود.

بنا بر این پیش‌بینی‌ها، تورنتو بیشترین میزان افزایش متوسط قیمت را در کانادا خواهد داشت.

گزارش
Royal LePage
می‌گوید استرس تست جدید برای وام‌های مسکن که از ژانویه امسال اجرا می‌شود، سال جدید را با شروعی آرام همراه می‌کند. این گزارش می‌گوید این آرامش به دلیل پایین آمدن میزان وامی خواهد بود که خریداران می‌توانند دریافت کنند.

یکی دیگر از دلایل مهمی که در این پیش‌بینی‌ها به عنوان عوامل افزایش قیمت در تورنتو عنوان شده، پایین بودن میزان عرضه خانه است.

گزارش Royal LePage از سویی دیگر به این موضوع می‌پردازد که حضور یک اقتصاد سالم و بالا بودن نرخ افراد شاغل، محرک‌های بازار هستند که می‌توانند باعث رونق این بازار شوند.

فیل ساپر مدیرعامل
Royal LePage
می‌گوید: «همه بازارهای مسکن در کانادا رو به رشد است زیرا نسل هزاره‌ای (به خصوص افراد بین ۲۵ تا ۳۰ سال) وارد بازار مسکن شده‌اند و از سویی دیگر مهاجرانی که به کانادا می‌آیند، تقاضا برای مسکن را بالا می‌برند.»

پیش‌بینی
Royal LePage
برای بازار مسکن در کل کانادا، افزایشی ۴/۹ درصدی است. آنها پیش‌بینی می‌کنند متوسط قیمت خانه در سراسر کانادا ۶۶۱۹۱۹ دلار باشد.

پیش‌بینی‌های افزایش قیمت خانه در کانادا بدین شرح است:

Canada: 4.9%

Toronto: 6.8%

Montreal: 5.5%

Vancouver: 5.2%

Ottawa: 3.2%

Calgary: 2.3%

Edmonton: -1.5%

Winnipeg: 4%

Halifax: 2.5%

Regina: 0.7%

منبع
atash
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز