سکانس خنده دار نهنگ عنبر چهارشنبه سوری رفتن رضا عطاران

Submitted on چ., 06/02/2021 - 12:57

ویدیویی از سکانس جالب و خنده دار نهنگ عنبر چهارشنبه سوری رضا عطاران

فیلم سینمایی نهنگ عنبر به کارگردانی و تهیه کنندگی سامان مقدم تولید شده است. این فیلم در ابتدا با پذیرفتنبرخی اصلاحات مورد تایید وزارت ارشاد قرار نگرفت اما در نهایت با حذف برخی صحنه ها در سال ۱۳۹۴ مجوز اکرانگرفت. از بازیگران نهنگ عنبر می توان به رضا عطاران، سام نوری و رضا ناجی اشاره کرد. در قسمت زیر ویدیوییاز سکانس خنده دار نهنگ عنبر چهارشنبه سوری رفتن رضا عطاران را قرار داده ایم. برای مشاهده این ویدیودر نیک صالحی همراه ما باشید.

سکانس جالب نهنگ عنبر چهارشنبه سوری رفتن رضا عطاران.

ویدیویی از سکانس جالب نهنگ عنبر چهارشنبه سوری رفتن رضا عطاران , ببینید:

نهنگ عنبر فیلمی به کارگردانی سامان مقدم با بازی رضا عطاران و مهناز افشار و محصول سال ۱۳۹۳ است.این فیلم با وجود پذیرفتن برخی اصلاحات بازهم مورد تأیید وزارت ارشاد قرار نگرفت و قرار شد با حذف برخیصحنه‌ها مجوز اکران بگیرد. در نهایت این فیلم با حذف برخی صحنه‌ها در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۴ مجوزاکران گرفت.

ارژنگ صنوبر (رضا عطاران)، مردی ۵۰ ساله، در زندگی خود دچار تجربه‌های متفاوت و سخت عاشقانه‌ایمی‌شود و فیلم بازگوکننده آن ماجراهاست. او که از کودکی رؤیا (مهناز افشار) را دوست داشته، به دلایلینمی‌تواند با او ازدواج کند و رؤیا با توجه به محدودیت‌های اجتماعی دههٔ شصت، به همراه خانواده‌اش راهیآمریکا می‌شود.

سکانس خنده دار نهنگ عنبر را در قسمت بالا مشاهده کنید.

ارژنگ که هرگز رؤیا را فراموش نکرده، دست به کارهای عجیب و غریبی می‌زند و در مقاطعمختلفی باز با رؤیا روبه‌رو می‌شود. اما هر بار ناکام می‌ماند. او که حالا در دههٔ پنجم زندگیش ثروتمند شده،دردمندانه و مصرانه از رؤیا می‌خواهد که در ایران بماند و با او زندگی کند. سکانس پایانی فیلم به تصمیم رؤیامی‌پردازد.در آخر ارژنگ رویا را راهی آمریکا میکند اما رویا دوباره برمیگردد.

آپارات و ویکی پدیا

منبع
niksalehi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز