ایرکانادا خواستار خرید برنامه شرکت مونترالی Aimia به مبلغ 450 میلیون دلار است

Submitted on چ., 08/22/2018 - 20:26

ایرکانادا خواستار خرید برنامه شرکت مونترالی Aimia به مبلغ 450 میلیون دلار است

ایرکانادا

کنسرسیومی که در راس آن ایرکانادا قرار دارد مصمم است طی قراردادی برنامه وفاداری گروه Aeroplan را از شرکت مونترالی Aimia بخرد.

به نقل از سی تی وی، این کنسرسیوم شامل TD Bank، CIBC و Visa Canada Corp بوده و در رابطه با پرداخت 450 میلیون دلار نقد و حدود 1.9 میلیارد دلار اقساط در رابطه با خرید این برنامه به توافق رسیده اند.

Calin Rovinescu، مدیر اجرایی ایرکانادا، روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای از طرف این کنسرسیوم اعلام کرد: خوشحال هستیم که با این تفاهم نامه می توانیم اعتماد اعضای این برنامه را تداوم بخشیم.

وی افزود: چنانچه این معامله نهایی و تکمیل شود، برای تمام سهامداران از جمله اعضای Aeroplan نتایج بهتری را دربر خواهد داشت چراکه این اقدام در راستای اجرای برنامه وفاداری 2020 ایرکانادا برای تامین امنیت و ارزش میلیون ها کانادایی انجام می شود.

قیمت اولیه برای این معامله در ماه جولای حدود 250 میلیون دلار نقد و بقیه اقساط بود که مورد موافقت Aimia قرار نگرفت ولی بالاخره با پرداخت 450 میلیون دلار نقد و حدود 1.9 میلیارد دلار بدهی در آینده در رابطه با خرید این برنامه و اجرایی شدن آن در پاییز به توافق رسیدند.

این توافقنامه که توسط Aimia’s board and Mittleman Brothers پشتیبانی می شود، بزرگترین اقدام Aimia است که به تصویب سهامداران رسیده است .

Mittleman Brothers نیز که مالک 17.6 درصد سهام Aimia است با این اقدام موافقت کرده است.

بر همین اساس از سال گذشته که ایر کانادا اعلام کرد برنامه وفاداریش را برای سال 2020 تغییر می دهد این سوال مطرح بود تا چه زمانی با Aimia ادامه می دهد؟

ایرکانادا Aeroplan بعنوان یک برنامه وفادارانه در خانه ایجاد کرده است و موفقیت در این اقدام بستگی به اقدامات بخش بازرگانی و بازسازی ساختارهای ایرلاین دارد. گفتنی است درحال حاضر یکی از شرکای اصلی برنامه Aeroplan بانک Canadian Imperial Bank of Commerce است.

گفتنی است Aimia یک شرکت آنالیز اطلاعات است که مقر مرکزی آن در مونترال – کبک قرار دارد.

بی برنامگی در فرودگاه بین المللی ترودوی مونترال و سرگردانی مسافران / مسافران بدون چمدان به مقصد میرسند


ایرکانادا

تعدادی از مسافران ایرکانادا نسبت به انباشت بی ضابطه کوهی از چمدان در فرودگاه مونترال اظهار ناراحتی و گلایه کردند.

به نقل از کانادین نیوز، Yvett Niyomugaba، که روز دوشنبه از Maritimes به مونترال آمده هنوز نتوانسته چمدانش را پیدا کند و طی دو ماه گذشته این برای دو بار است که دچار چنین مشکلی می شود.

وی می افزاید: بنظر می رسد هزار چمدان در فرودگاه جمع شده است و من نگرانم که هیچ وقت نتوانم چمدانم را پیدا کنم به همین خاطر به همسرم گفتم ممکن است رنگ چمدانم را عوض کنم.

Kyle Rougeau،مسافر دیگری است که از ساسکاچوان به مونترال آمده است و ایرکانادا به او گفته چمدانش هنوز به مونترال نیامده و به خاطر همین موضوع قول داده که هروقت برسد به او برگرداند.

اما وقتی او از این موضوع باخبر شده خودش به فرودگاه آمده تا بلکه بتواند چمدانش را پیدا کند.

او در گفتگو با سی بی سی گفت: من نمی دانم اگر چمدان من هنوز در ساسکاچوان است پس من چطوری اینجا هستم؟ مسئله این است من نمی دانستم وقتی من رفتم سوار هواپیما شده ام چمدانم برگشته است.

یکی از کارکنان ایرکانادا در فرودگاه مونترال به سی بی سی می گوید: ما فقط نیروی انسانی کم داریم وگرنه مشکلی وجود ندارد.

همچنین ایرکانادا با ارسال یک بیانیه به خبرگذاری سی بی سی، علت این بی نظمی را در تغییرات آب و هوایی دانسته که موجب انباشت کوهی از چمدان های مسافران خوانده است.

در این بیانیه آمده است: ما می دانیم که مسافر باید با چمدانش برسد و تلاش می کنیم به این هدف برسیم اما بعضی اوقات بی نظمی هایی در رسیدن به این هدف به وجود می آید که اجتناب ناپذیر است چراکه اولویت کار ما رساندن صحیح و سالم مسافر است. البته ناراحتی شما (مسافران) را هم درک می کنیم چراکه چمدان های خودتان است ولی ما هم باید به فکر امنیت باشیم.

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز