تروریست‌ها در اغتشاشات اخیر به‌دنبال ایران سیاه و ناامن هستند

Submitted on س., 11/22/2022 - 05:16

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضائیه امروز (سه‌شنبه 1 آذر) در نشست خبری خود با رسانه‌ها با تسلیت به خانواده شهدا، جانبازان و زیان‌دیدگان جنایات تروریستی افراد مسلح، گفت: صحنه‌هایی که در خیابان‌های برخی شهرهای کشور رخ داده نشان‌دهنده عمق خواب دشمن برای ایران و مردم کشور است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های خوش رنگ و لعاب دشمن، تروریسم و خشونت را در ایران ترویج می‌کند، گفت: دشمن رسماً پرده از چهره انداخته است و در شبکه‌های مجازی دستور ترور و قتل و آتش و خونریزی می‌دهد، این وضعیت به‌خوبی نشان می‌دهد دشمن از عدم همراهی مردم ایران اسلامی خشمگین است، دشمن از شکست اعتصابات خوانده‌شده عصبانی است. برنامه دشمن این بود که عموم جامعه را با شبهات پی‌درپی و با جنگ‌های ترکیبی به صحنه بیاورد و از ظرفیت مردم برای اعتراض به برخی نهادها استفاده کند اما موفق نشد.

ستایشی ادامه داد: دشمن با کشته‌سازی و قتل افراد با اسلحه‌های سرد و گرم به‌دنبال ایجاد اغتشاش است و تروریست‌های رسانه‌ای دستور قتل زنان و کودکان و مردم مظلوم را صادر می‌کنند. قاتلان برای ریختن خون مردم در کف خیابان‌ها هلهله می‌کنند اما در رسانه‌های خود حافظان امنیت را مقصر جلوه می‌دهند. اینها بدانند که مقابله ملت ایران با تروریست‌ها سخت و پشیمان‌کننده خواهد بود. تروریست‌ها با این رفتار نشان می‌دهند که حتی حاضر نیستند هزینه اقدامات کور خود را بپذیرند و برای این منظور دست به خون رنگین‌شدۀ خود را مخفی می‌کنند.

وی تأکید کرد: ملت ایران سابقه سیاه منافقین ‌و گروهک‌های فعال در نقاط مرزی را فراموش نمی‌کند. تروریست‌ها باید نگاهی به ذهنیت مردم ایران نسبت به این گروهک‌ها و برخورد با آنها بیندازند؛ ملت ایران ملتی آگاه و هوشیار و منسجم در مقابل خصم آماده و مهیاست. امروز دشمن از سر ناچاری چهره واقعی خود را عیان کرده است و این موجب همبستگی بیشتر ملت ایران را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: تروریست‌ها همان تروریست‌های اقتصادی هستند که مانع فعالیت اقتصادی مردم شده‌اند، همان تروریست‌های رسانه‌ای جنگ‌طلبی هستند که درصدد ویرانی ایران و ایرانی برآمده‌اند.

سخنگوی دستگاه قضا اظهار کرد: قوه قضائیه عَلَم خون‌های به‌ناحق ریخته‌شده توسط تروریست‌های مسلح را در دست گرفته است و با سرعت و دقت و صحت و براساس تدابیر از پیش تعیین‌شده، بدون چشم‌پوشی از حق امنیت وظیفه خود را عملیاتی می‌کند و تروریست‌ها را به سزای متناسب با جرایم ارتکابی خواهد رساند و بی‌شک این بساط شرارت به‌زودی زود جمع خواهد شد.

ستایشی همچنین گفت: ایران فردای مدنظر تروریست‌ها، ایران تخریب‌شده و سیاه و تلخ و بی‌هویت و پر از آشوب و درگیری و ناامنی است که البته این خیال خام با هوشیاری مردم و مسئولان، محکوم به ابطال است.

وی همچنین با برشمردن جایگاه بسیج، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

ستایشی سپس از تشکیل قرارگاه پیگیری و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضائیه خبر داد.

ادامه دارد... .

 

منبع
tasnim
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز