سازمان اطلاعات امنیتی کانادا در رابطه با تهدید به مرگ ایرانیان مقیم کانادا تحقیق می‌کند

Submitted on ی., 11/20/2022 - 15:07

سازمان اطلاعات امنیتی کانادا در رابطه با تهدید به مرگ ایرانیان مقیم کانادا تحقیق می‌کند

سازمان اطلاعات امنیتی کانادا (CSIS) با انتشار بیانیه‌ای از تحقیقات سازمان اطلاعات امنیتی کانادا در رابطه با بررسی گزارش‌های مربوط به تهدید به مرگ ایرانیان مقیم کانادا خبر داد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، در بخشی از این بیانیه آمده است که این تهدیدها به منظور ساکت کردن کسانی که علناً علیه ایران صحبت می‌کنند طراحی شده است.

سازمان اطلاعات امنیتی کانادا در حال جمع آوری اطلاعات افرادی است که از سوی جمهوری اسلامی ایران تاکنون مورد آزار و اذیت و ارعاب قرار گرفته‌اند.

سازمان اطلاعات امنیتی کانادا (CSIS) در بیانیه‌ای تاکید کرده که آژانس جاسوسی کانادا در حال بررسی گزارش‌ افرادی است که در کانادا زندگی می‌کنند. و تاکنون از سوی مقامت ایرانی بطور جدی مورد تهدید قرار گرفته‌‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است که این تهدیدها برای ساکت کردن کسانی انجام می‌شود که علناً علیه ایران صحبت می‌کنند.

سازمان اطلاعات امنیت کانادا با جدیت و بر اساس اطلاعات موثق دریافت شده در حال تحقیق درباره چندین مورد تهدید به مرگ از سوی جمهوری اسلامی است. زیرا در نهایت امر، این فعالیت‌های خصمانه و مداخله خارجی، امنیت کانادا، مردم و همچنین ارزش‌ها و حاکمیت ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

وی افزود:

سازمان اطلاعات امنیت کانادا همچنین اطلاع دارد که ایران، ایرانیان مقیم کانادا از جمله اعضای جمعیت مهاجران ایرانی را تحت نظر و ارعاب قرار داده تا از این طریق صدای آن‌ها که علناً علیه حکومت ایران حرف می‌زنند را خاموش کند.

اتحادیه اروپا ۲۹ فرد و ۳ نهاد ایرانی را تحریم کرد

کانادا تحریم‌های تازه‌ای را علیه مقام‌های جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد

منبع: سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز