رحمانی فضلی:امیدوارم با حضور مردم عزیز امروز حماسه دیگر بیافرینیم

Submitted on جمعه, 02/21/2020 - 01:20

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پس از بازدید از محل اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: امیدوارم با حضور مردم عزیز امروز حماسه دیگر بیافرینیم و نشان دهیم مردم وظیفه خود را در مقابل انقلاب و خون شهدا انجام می‌دهند.

وزیر کشور پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور و رأس ساعت ۸ صبح امروز (جمعه) دوم اسفند ضمن اعلام آغاز رسمی رأی گیری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: توفیق شد که امروز به لطف خداوند متعال و توکل به عنایت الهی انتخابات مجلس شورای اسلامی را داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی و دست اندرکاران امر انتخابات، افزود: امیدوار هستیم با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی امروز حماسه دیگری بیافرینیم.

وزیر کشور گفت: با حضور پای صندوق رأی نشان دهیم در سایه امنیت و لطف الهی مردم مقاوم ما با استقامت وظیفه خود را در مقابل انقلاب، خون شهدا و امام راحل انجام می‌دهند.

رحمانی فضلی عنوان کرد: این انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری جهاد عمومی نام گرفته و امیدواریم بتواند یک گام بلندی مردم را به سمت اهداف انقلاب و موفقیت‌های آن سوق دهد.

وزیر کشور ادامه داد: امیدوارم همه اعضای اجرایی و نظارتی و افرادی که در شعب ۵۵ هزارگانه انتخابات هستند انتخابات را در کمال صحت، سلامت و قانونی در بستری امن انجام دهند. از مردم عزیز هم خواهشمند هستیم با مراجعه به صندوق‌های آرا ظرف ده ساعت مدت اولیه قانونی رأی خود را بدهند.

وی تاکید کرد: ما ناگزیر خواهیم بود ساعت ۱۲ امشب صندوق‌ها را تعطیل و شعبه‌ها را ببندیم. امیدوارم همه مردم با حضور به موقع خود باعث شوند که به موقع رای‌ها را اخذ کنیم و خداوند به همه شما توفیق عنایت کند.

منبع
mehrnews
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز