مگنا اینترنشنال با بودجه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیون دلار در گوئلف ۱۷۵ شغل ایجاد می‌کند

Submitted on Mon, 02/20/2023 - 12:16

مگنا اینترنشنال، تامین‌کننده بزرگ قطعات خودرو با بودجه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیون دلار در گوئلف ۱۷۵ شغل ایجاد می‌کند.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، مگنا اینترنشنال با اعلام این خبر گفت کرد که این سرمایه‌گذاری قرار است صرف نصب پوشش الکتریکی و عملیات رنگ آمیزی در تاسیسات گوئلف شود.

این سرمایه‌گذاری تغییردهنده وضعیت مگنا شده و صدها شغل جدید در سراسر استان ایجاد می‌کند و در عین حال زنجیره تامین خودرو انتاریو را بیشتر تقویت می‌کند.

وی افزود: ما در حال ایجاد شرایط مناسب برای موفقیت کسب‌وکارها و ادامه کار شبانه روزی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید هستیم که اقتصاد قوی‌تری ایجاد می‌کند.

مگنا اینترنشنال تاکید دارد که پیش‌بینی می‌کند سرمایه‌گذاری در گوئلف به ایجاد حدود ۱۷۵ شغل جدید و گسترش ۱۲۰ هزار فوت مربع کمک کند.

پیش‌بینی می‌شود تولیدات جدید شرکت مگنا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود.

مگنا اعلام کرد که بیش از ۴۷۰ میلیون دلار برای گسترش فعالیت‌هایش در سراسر انتاریو و کانادا سرمایه‌گذاری می‌کند.

این رشد شامل یک محفظه باتری جدید در برامپتون برای پشتیبانی از فورد F-150 لایتنینگ و برنامه‌های OEM آینده نیز هست.

مگنا علاوه بر تاسیسات گوئلف در سایر فضاهای خود از جمله برامپتون، بلویل، نیومارکت، ویندزور و پنتانگویشن نیز برنامه‌های توسعه‌ای دارد.

آنها همچنین با کمک ۲۳.۶ میلیون دلاری از سوی دولت انتاریو برای ایجاد مشاغل باکیفیت بیشتر در منطقه با برنامه‌های آموزشی و توسعه مداوم برای کارکنان حمایت می‌شوند.

یادآوری می‌شود شرکت مگنا در سال ۱۹۵۷ توسط فرانک استروناک برپا شد و اکنون بزرگترین تولیدکننده قطعات خودرو در آمریکای شمالی است.

این شرکت هم‌اکنون بزرگترین تأمین‌کننده قطعات موردنیاز شرکت‌های جنرال موتورز، فورد و کرایسلر است. اصلی‌ترین مشتریان مگنا در سطح بین‌المللی شرکت‌های فولکس‌واگن، ب ‌ام‌ و و تویوتا هستند.

منبع: سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز