ماه گذشته قیمت خانه در سطح کانادا ۸٪ افزایش یافت

Submitted on س., 12/17/2019 - 20:15

انجمن مشاوران املاک کانادا (CREA) اطلاعات بازار املاک ماه نوامبر را امروز دوشنبه منتشر کرد. این اطلاعات افزایش فروش ۱۱/۳٪ نسبت به سال گذشته را نشان می دهد و همچنین نشان می دهد قیمت خانه نسبت به سال گذشته ۸/۴٪ افزایش یافته است.

CP24، گزارش می دهد که در ماه نوامبر امسال خانه های فروخته شده دردیسک کامپیوتر MLS به تعداد ۳۷۲۱۳ دستگاه می باشد. در ماه نوامبر سال گذشته تعداد خانه های فروخته شده ۳۳۴۳۷ دستگاه بوده است.

متوسط قیمت ملی خانه در ماه نوامبر ۵۲۹۰۰۰ دلار بود که نسبت به همین زمان در سال گذشته افزایشی ۸/۴٪ داشته است.

به غیر از جی تی ای و ونکوور، متوسط قیمت خانه در سطح کشور ۴۰۴۰۰۰ دلار می باشد که نسبت به همین زمان در سال گذشته ۶/۹٪ افزایش داشته است.

تعداد خانه های جدید لیست شده ۲/۶۸٪ می باشد که کاهش چشمگیری برای محدوده ی تورنتو می باشد.

در این گزارش، انجمن مشاوران املاک به این نکته اشاره کردند که انتظار می رود که امسال فروش خانه به ۴۸۶۸۰۰ دستگاه برسد و انتظار می رود قیمت متوسط ملی برای تمام سال به میزان ۲/۳٪ افزایش یابد.

برعکس، پیش بینی قبلی انجمن مبنی بر این بود که فروش خانه برای تمام سال ۲۰۱۹ ۴۸۲۰۰۰ دستگاه می باشد و متوسط ملی قیمت خانه به میزان ۰/۵٪ افزایش می یابد.

Jason Stephen، رئیس CREA، اشاره کرد که فروش خانه به طور چشمگیری در بعضی بازارها افزایش یافته است در حالیکه در دیگر بازار ها ضعیف بوده است.
وی اعتقاد دارد که استرس تست نمی تواند کمبود خانه سازی را که همیشه در بازار حس می شود، کاهش دهد و استرس تست تقاضا برای خانه را در بازار کاهش نمی دهد و اگر خانه به اندازه ی کافی فراهم شود، استرس تقش آنچنانی ندارد.

انجمن مشاوران املاک انتظار دارند در سال ۲۰۲۰ فروش خانه در سطح کشور افزایش یابد و به ۸/۹٪ و ۵۳۰۰۰۰ دستگاه برسد. انتظار می رود متوسط قیمت ملی به ۶/۲٪ دیگر افزایش یابد و به متوسط قیمت ۵۳۱۰۰۰ دلار برسد.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز