این قصر متروکه در ونکوور خریداری و زیبا سازی شد

Submitted on پ., 06/20/2019 - 17:31

Murray Nunns and Valerie Nunns، اهل آلبرتا خانه ای بزرگ به وسعت ۱۲۰۰۰ اسکویر فوت داشته اند اما وقتی که دیدند خانه قدیمی که توسط ساموئل ماکلور طراحی شده است برای فروش گذاشته شده است از فرصت استفاده کردند و درنگ نکردند. خانه ی خود را فروختند و این خانه ی قدیمی را که تخریب شده بود و برای سال ها مسکونی نبوده است خریدند. از دسامبر سال ۲۰۱۵ این خانه ی قدیمی باز سازی و نوسازی شد و به طور کامل زیبا سازی شده است.

بعد از اینکه این قصر بازسازی شد، خریداران شروع به پر کردن خانه با اثاث های آنتیک کردند. این لوازم اعم از چراغ های آنتیک، مبلمان آنتیک، آثار هنری دوره ی ویکتوریا صندلی های چرمی دسته دار از دهه ی ۱۸۸۰ و غیره می باشد.

جالبترین تکه ی این اثاثیه میز پا دیواری در سالن جلویی این قصر می باشد. این میز زیبا در سال ۱۹۰۵ میلادی توسط شرکت Liberty & Co. of London ساخته شده است و از حراج لوازم آنتیک در نیویورک شمالی خریداری شده است. یک قفسه ی آنتیک از فرانسه نیز با کشتی به این قصر منتقل شده است که وزنش ۳۰ تن می باشد.

پس از بازسازی، قلعه کاملا تکمیل شد. هم اکنون این خانه ی ۷۲۰۰ اسکویر فوتی از شکل قبلی خود که ۷ اطاق کوچک و دو دستشویی و حمام داشت به یک خانه ی ۴ اطاق خوابه و ۸ دستشویی وحمام تبدیل شده است.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز