ابتلای کیت میدلتون به سرطان؛ امانوئل ماکرون قدرت شاهدخت ولز را ستود

Submitted on ش., 03/23/2024 - 13:23

رئیس‌جمهور و بانوی اول فرانسه برای کیت میدلتون، شاهدخت ولز، آرزوی بهبودی کردند. 

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به کیت میدلتون نوشت: "در این دوران سختی که می‌گذرانید، بریژیت و من برای شما آرزوی بهبودی کامل داریم. قدرت و استقامت شما الهام بخش همه ماست".

Your Highness,In this difficult period you are going through, Brigitte and I wish you a full recovery.Your strength and resilience inspire us all.

چارلز سوم، پادشاه بریتانیا که وی نیز تحت درمان سرطان قرار دارد، پس از انتشار ویدیوی شاهدخت ولز در پیامی اعلام کرد "به کاترین به خاطر شجاعتش در اعلام این بیماری افتخار می‌کنم".

شاهزاده هری و همسرش مگان، دوک و دوشس ساسکس که از زمان نقل مکان به کالیفرنیا در سال ٢٠٢٠ از خانواده سلطنتی دور شده‌اند نیز ضمن آرزوی سلامتی و شفا برای کیت و خانواده‌اش، ابراز امیدواری کردند که آنها بتوانند به صورت خصوصی و در آرامش، مراحل درمان را به خوبی طی کنند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هم با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی گفت که او و همسرش جیل بایدن "به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان می‌پیوندند تا برای بهبودی کامل پرنسس کیت دعا کنند".

پس از هفته‌ها گمانه زنی در رسانه‌های اجتماعی در مورد سلامت کیت میدلتون، او روز جمعه با انتشار یک ویدئو، درباره "شوک بزرگ" و "چند ماه فوق العاده سخت" که خانواده‌اش پس از تشخیص ابتلای وی به سرطان سپری کرده است، صحبت کرد.

شاهدخت ٤‬٢ ساله ولز، بدون اشاره به نوع سرطان، گفت که اکنون مراحل اولیه شیمی درمانی پیشگیرانه را طی می‌کند و هر روز قوی تر می‌شود.

این پیام تا حدی گمانه‌زنی های گاه خارق‌العاده در مورد وضعیت شاهدخت ولز که از اواسط ژانویه پس از اعلام کاخ کنزینگتون درباره بستری شدن وی در بیمارستان در پی یک عمل جراحی بزرگ در ناحیه شکم در رسانه‌های اجتماعی بالا گرفته بود را از بین می‌برد.

دریافت رایگان خبرنامهبا خبر-پیامک های ما اخبار را بصورت زنده دریافت کنید

اخبار جهان را با بارگیری اَپ ار.اف.ای دنبال کنید

منبع
rfi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز