لیبرال‌های کبک به دنبال تعریف بیشتری از اعتیاد سایبری هستند

Submitted on پ., 02/13/2020 - 12:12

اپوزیسیون لیبرال کبک درصدد ترغیب دولت استان است که در رابطه با اعتیاد سایبری به سوالات والدین پاسخ دهد.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی‌تی‌وی نیوز، آندره فورتین، سخنگوی سلامتی لیبرالها، گفت که بی صبرانه منتظر هستند تا نتیجه مجمع دولت در رابطه با استفاده از وسایل سایبری و سلامت جوانان را ببینند. این رویداد قرار است با حضور چندین استاد و کارشناس در هتل بزرگ کبک برگزار شود.

وی از لیونل کارمنت، وزیر بهداشت درخواست کرد تا راه‌های مشخصی را برای کمک به والدین در سفر پیدا کند.

کارمنت پیش از این گفته بود که هدف از برنامه روز دوشنبه تعیین اعتیاد سایبری است.

فورتین که خودش پدر دو فرزند است گفت که این کار تلاشی روزانه برای محدود کردن مدت زمان سر‌و‌کار داشتن بچه‌های ما با وسایل سایبری است.

وی افزود: ساده بگویم، ما می‌خواهیم به والدین بگوییم تا بدانند کودکشان چه مدت باید با وسایل سایبری در تماس باشد، چه محتوایی برای او مناسب است و بهترین راهکار محدود کردن آن در استفاده از این وسایل چیست.

مخالفان استفاده زیاد از این وسایل امیدوارند که با برگزاری این مجمع والدین از تاثیرات مضر اعتیاد به وسایل سایبری و ورزش‌های الکترونیکی بر سلامتی فرزندشان مطلع شوند.

به گفته فورتین والدین باید از تاثیرات ورزش‌های الکترونیک بر روی فرزندانشان مطلع باشند و آموزش و پرورش کبک در اجرای کاذب این نوع برنامه‌ها مسئول است.

این درحالی است که لیبرالها در عین حال که تاثیرات ورزش‌های الکترونیک را بر روی کودکان بررسی می‌کنند خواستار توقف آنها هستند. آنها معتقدند بازی‌های سایبری برخلاف برنامه‌ها و مطالعات ورزشی، برای کودکان اعتیادآور هستند.

فورتین تصریح کرد: ما هیچ مدرکی مبنی بر نظارت مناسب بر این برنامه ‌ها نداریم و این مجمع به ما امکان آن‌ را می‌دهد تا بدانیم آیا باید این کار را ادامه دهیم، دست نگه داریم  یا روش‌‎مان را تعییر دهیم. آیا آموزش و پرورش هرچه گفت ما باید بشنویم یا آنها با ما همراه می‌شوند و اینها سوالات واقعی است.

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز