خریدارانی که برای اولین بار در تورنتو اقدام به خرید خانه می کنند، بی رحمانه توسط سرمایه گذاران سرکوب می شوند

Submitted on پ., 11/25/2021 - 19:14

هنگامی که یک تابلوی فهرست شده برای فروش به سرعت به تابلوی فروخته شده تبدیل می شود، سرمایه گذاران ممکن است بزرگترین خریداران در بازار املاک و مستغلات باشند.

بر اساس آمار ترانت، بزرگترین خریداران در بازار املاک و مستغلات، مالکان متعدد هستند که 25 درصد از کل را به خود اختصاص می دهند که از 22 درصد خریداران برای اولین بار بیشترهستند.

آماندا موریرا، اولین خریدار خانه، به CTV News تورنتو گفت: ما نه تنها باید با رقابت خریداران خانه اول، بلکه با آن سرمایه گذاران نیز روبرو شویم.

موریرا و شریک او ایوان اوپاکاک به مدت چهار ماه در حال بازرسی ملک و منطقه بوده اند و مجبور شدند از منطقه تورنتوی بزرگ به منطقه واترلو عقب نشینی کنند.

اوپاکاک گفت که برای من خیالی است که بخواهم خانه ای در تورنتو بزرگ بخرم.

امروز آنها دوباره در مناقصه شرکت کردند، اما متوجه شدند که با چندین مناقصه رقابت می کنند. موریرا گفت، من معتقدم در حال حاضر 12 پیشنهاد برای این خانه وجود دارد.

بر اساس آمار، تا سال 2016، بیشترین سهم بازار در بازار املاک و مستغلات انتاریو همچنان خریداران خانه اولی بودند. اما از آن زمان به بعد، مالکانی چند ملک دارند به سرعت رشد کرده اند و آنها تنها گروهی هستند که در طول همه گیری سهم بازار را به دست آورده اند.

دنیس کلاپیریک، نماینده املاک و مستغلات گفت که در بیشتر موارد، سرمایه گذاران به خصوص برای خانه های پیش خریدی برنده هستند، با افزایش شدید قیمت ملک، بسیاری از صاحبان خانه های سودآور GTA از این پول برای خرید املاک بیشتر استفاده می کنند. اگر می خواهید به خصوص یک آپارتمان یک خوابه بخرید، چون اجاره دادن آن آسان است، خریداران خانه اولی به زودی از بازار حذف می شوند.

ترکیب مالکان متعدد و افزایش شدید قیمت ها باعث شده است که برخی از کارشناسان هشدار دهند که ممکن است کل بازار آسیب پذیر باشد.

به گزارش تورنتوپرشنز، نایب رئیس کمیسیون اوراق بهادار انتاریو، پل بیدری، امروز در یک سخنرانی در بانک کانادا گفت که هجوم ناگهانی سرمایه گذاران ممکن است باعث افزایش سریع قیمت ملک شود که در اوایل امسال شاهد بودیم. قیمت بالای مسکن ممکن است بازار را با فرصت بیشتری برای اصلاح و بازنگری مواجه کند. علاوه بر این، اگر اصلاح قیمت مسکن اتفاق بیفتد، ممکن است به منافع سرمایه گذاران به تنهایی آسیب وارد نشود.

اوپاکاک گفت با وجود اینکه ما به گرفتن پیشنهادات زیاد عادت کرده ایم، هنوز کمی ناامید هستیم، اما خریداران همچنان به خرید خانه امیدوارند. شکی نیست که بازرسی خانه را ادامه خواهند داد.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز