جنایت هولناک دختر ۱۴ ساله؛ به آتش کشیدن خانه و خانواده به خاطر عشق و عاشقی | پسر ۱۵ ساله عشق او و همدستش بود

Submitted on ی., 07/02/2023 - 01:41

به گزارش همشهری آنلاین، حدود ساعت ۲ بامداد ۵ تیرماه امسال بود که اهالی روستای تفیهان در حوالی شیراز متوجه وقوع آتش‌سوزی در یکی از خانه‌های روستا شدند. وقتی آنها به آنجا رسیدند شعله‌های آتش از جای‌جای خانه زبانه می‌کشید و خانه به‌طور کامل شعله‌ور بود. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاده بود که ساکنان خانه در آنجا حضور داشتند و شواهد نشان می‌داد به‌ دلیل اینکه در حال استراحت بودند در میان دود و آتش گرفتار شده‌اند.

ساعتی بعد، با خاموش شدن آتش توسط آتش‌نشانان، معلوم شد که ۴ نفر از ساکنان خانه شامل پدر، مادر، یک دختر و یک پسر خانواده در میان شعله‌های آتش جان خود را از دست داده‌اند که اجساد قربانیان برای انجام بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد. 

۴ عضو این خانواده در شرایطی جان خود را در آتش‌سوزی از دست دادند که اطلاعات به‌دست آمده نشان می‌داد این خانواده ۲ عضو دیگر شامل دختری ۱۴ساله و پسری ۵ ساله نیز دارد که هنگام وقوع حادثه در خانه حضور نداشتند. از سویی بررسی‌های فنی حاکی از این بود که این آتش‌سوزی به شکل عمدی اتفاق افتاده است.

همچنین فاش شد که دختر ۱۴ساله خانواده از مدتی قبل به پسری افغان که ۱۵سال داشت علاقه‌مند شده بود و قصد ازدواج با او را داشت اما خانواده‌اش با این ازدواج مخالفت کرده بودند و او شب قبل از حادثه بر سر این موضوع با پدر و مادرش درگیر شده و خانه را ترک کرده بود. مجموعه این اطلاعات نشان می‌داد که به‌احتمال زیاد دختر ۱۴ساله در آتش‌سوزی مرگبار خانه‌شان دست دارد.

با وجود شناسایی مظنون آتش‌سوزی مرگبار، هنوز به درستی معلوم نبود که دختر نوجوان بعد از این حادثه در کجا مخفی شده است. مأموران به تحقیق در این‌باره پرداختند تا اینکه سرانجام درحالی‌که ۲روز از این حادثه گذشته بود آنها موفق شدند دختر نوجوان را همراه پسر افغان در باغی در آن حوالی دستگیر کنند.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فارس با اعلام جزئیات این پرونده گفت: در بازجویی‌ها از دختر نوجوان، او به آتش‌سوزی عمدی خانه و قتل اعضای خانواده‌اش با کمک پسر مورد علاقه‌اش اعتراف کرد و گفت چون پدر و مادرش با ازدواج آنها مخالف بودند با همدستی یکدیگر و با استفاده از نفت خانه را به آتش کشیده‌اند.

براساس این گزارش هم‌اکنون دختر و پسر نوجوان در بازداشت به‌ سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز