جدیدترین قیمت‌ها در بازار سکه و طلا ؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد | حباب سکه چقدر شد؟

Submitted on ش., 01/28/2023 - 12:17

به گزارش همشهری آنلاین، نادر بذرافشان ضمن تاکید بر ادامه روند کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا، اعلام کرد: با توجه به مدیریت بانک مرکزی در ادامه عرضه ربع‌سکه‌ها در بورس کالا در اولین روز از هفته (امروز/شنبه) که ۱۸۱۲ قطعه به قیمت میانگین هشت میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد، روند کاهشی و ثبات قیمت‌ها را در بازار سکه و طلا  شاهد بوده‌ایم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: با ادامه این روند و رویکرد مدیریتی بانک مرکزی و عرضه بصورت منظم، امیداور هستیم که طی روزهای آینده روند نزولی قیمت‌ها و ایجاد ثبات در بازار ایجاد شود.

وی در رابطه با تغییرات قیمت‌ها در بازار نخستین روز از هفته جاری (امروز)، نسبت به آخرین معاملات بازار هفته گذشته، گفت: هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت ۲۳  میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با ۴۰۰ هزار تومان ریزش ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار امروز معامله شد. نیم سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون تومان و ربع سکه با ۳۵۰ هزار تومان کاهش هشت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است. سکه‌های گرمی نیز با ۱۵۰ هزار تومان افت بها چهار میلیون و ۷۵۰ هزار تومان دادوستد شده است.

بذرافشان ادامه داد: هر مثقال طلای ۱۷ عیار با ۲۰۰ هزار تومان کاهش هشت میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار دو میلیون و ۷۷ هزار تومان معامله شده است. طلای ۱۸ عیار به‌ازای هر گرم، ۴۳ هزار تومان ارزان‌تر شده است. در حال حاضر حباب سکه در محدوده سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که هنسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، حدوداً ۲۰۰ هزار تومان تخلیه شده است.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز