چهار نوجوان در ارتباط با حمله به رانندگان TTC متهم و دستگیر شدند

Submitted on پ., 01/26/2023 - 17:36

چهار نوجوان در ارتباط با حمله به رانندگان TTC متهم و دستگیر شدند

چهار پسر ۱۳ساله در ارتباط با حمله گروهی به رانندگان اتوبوس‌های TTC در اسکاربرو متهم شناخته شده و دستگیر شدند.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، پلیس تورنتو دراین‌رابطه گفت که دو نفر از پسران با اتهام یک مورد حمله و دو نفر دیگر با دو مورد حمله روبرو هستند.

این دستگیری‌ها پس از آن صورت می‌گیرد که CTV News تورنتو فیلمی از دوربین‌های مداربسته امنیتی از یک مرکز تجارت محلی را به دست آورد که نشان می‌داد روز دوشنبه در حوالی ساعت ۳:۳۵ حداقل دوازده نفر اتوبوسی را در نزدیکی جاده‌های کندی و مرین از جاده خارج کرده‌اند.

استوارت گرین، سخنگوی TTC دراین‌رابطه گفت: دو نفر از اپراتورهای TTC در هنگام تحویل‌گرفتن اتوبوسشان و زمان تغییر شیفت توسط یک گروه ۱۰ تا ۱۵ نفره مورد حمله قرار گرفتند.

پلیس هنوز تایید نکرده که آیا حادثه ضبط شده در این فیلم همان حمله به کارکنان TTC بوده است یا نه. بااین‌حال، مأموران پلیس دقیقاً همان تصاویر نظارتی را به‌عنوان مدرکی برای تحقیقات خود در روز حادثه جمع‌آوری کردند و نشانگر زمانی روی ویدئو با زمان وقوع حادثه نیز مطابقت دارد.

به گفته پلیس در این حادثه جمع زیادی از نوجوانان در اتوبوس حضور داشتند. اما به اعتقاد بازرسان فقط چهار نفر به طور مستقیم در حمله به رانندگان دست داشته‌اند.

بااین‌حال پلیس اعلام کرد که تحقیقات ادامه دارد و مأموران همچنان از هرکسی که اطلاعاتی در اختیار دارد درخواست کرده اطلاعاتش را در اختیار پلیس قرار دهد.

ماروین آلفرد، رئیسATU  منطقه ۱۱۳ با تأکید بر اینکه صبر دیگر بس است دراین‌رابطه گفت: باید به این اعمال خشونت‌آمیز و بی‌احترامی علیه کارگران ترانزیت پایان دهیم. کارکنان ما نباید هر روز با ترس‌ولرز سر کار بروند.

این حمله گروهی تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که شنبه‌شب در اسکاربرو یک اپراتور TTC مورد اصابت گلوله اسلحه قرار گرفت.

الکساندرا استوکل، اپراتور ۲۴ساله TTC نیز با ارسال نامه‌ای سرگشاده به شهردار جان توری و ریک لیری مدیرعامل TTC خواستار اقدامی عاجل دراین‌رابطه شد. و نوشت: این اولین و آخرین حادثه از این نوع نیست. این حملات هدفمند هستند. در این حملات نه‌تنها کارکنان بلکه مسافران هنگام سوار یا پیاده‌شدن و در مسیر امنیت ندارند. باید تغییر ایجاد شود و مردم باید به‌خاطر داشته باشند که ما انسان هستیم، خانواده داریم. و قبل از اینکه کارمند TTC باشیم، انسان هستیم.

قربانی حمله یک ون در تورنتو درباره سیستم قضایی چنین می‌گوید: «ما هیچ مهم نیستیم»

اخبار حوادث / از حمله به پرستار در بیمارستانی در آلبرتا تا کشته شدن یک مرد در تیراندازی تورنتو

منبع: سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز