۴۰٪ آپارتمان های تورنتو احتکار شده است و دولت پرداخت مالیات این خانه ها را بازرسی و چک می کند

Submitted on چ., 07/10/2019 - 18:27

در تورنتو بیش از یک سوم آپارتمان ها توسط مالک آنها استفاده نمی شود اما آنها به عنوان منزل دست دوم و یا برای اجاره دادن استفاده می شود و یا اینکه خالی مانده است. در ونکوور کمتر از نیمی بر روی خرید آپارتمان سرمایه گذاری می کنند در حالیکه این نسبت درتورنتو نسبت بزرگ تری است.

گلوب اند میل، اخبار جدیدی درباره ی آمار کانادا در ارتباط با دولت فدرال مربوط به برنامه ی آماری املاک کانادا انتشار داد.

این اطلاعات جهت کمک به شهروندان است تا اینکه شرایط بازار را در شهر خود چک کنند و مظنه ی سرمایه گذاری در بازار آپارتمان را بسنجند.

نمودار زیر شش شهر شلوغ در تورنتو در سال ۲۰۱۸ را نشان می دهد که نسبت آپارتمان هایی که صاحبانشان در آن زندگی نمی کنند را مشخص کرده است.

در میان این شهرها مارکهام بزرگترین نسبت را داراست که ۳۸/۷٪ می باشد. بعد از مارکهام تورنتو با ۳۷/۹٪ قرار دارد، سپس می سی سا گا ۳۵/۶٪، ریچموند هیل ۳۱/۶٪، برمپتون ۲۹/۹٪ و شهر مارکهام با ۲۹/۷٪ می باشد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، نسبت آپارتمان هایی که صاحبانشان در آن زندگی نمی کنند، در تمام تورنتو در سال ۲۰۱۸، ۳۶/۶٪ می باشد.

این اطلاعات از شرکت مشاور املاک Realosophy Realty Brokerage تورنتو دریافت شده است John Pasalis، رئیس شرکت به این نکته اشاره کرد که بیشتر مناطق سرمایه گذاری آپارتمان تورنتو
به صورت طبقات ناکامل پیش خرید شده اند که برای اجاره دادن استفاده می شود یا بعد از تکمیل احتکار می شود. نوع دیگری از سرمایه گذاری نگه داشتن آپارتمانی است که در آن قبلاً زندگی می کرده اند و هم اکنون بعد از اینکه به خانه ای بزرگتر نقل مکان کردند زیرا که تقاضا برای آپارتمان خیلی زیاد است

Pasalis به این نکته اشاره کرد که بعد از اینکه دولت فدرال استرس تست را در سال ۲۰۱۶ اعمال کرد قیمت آپارتمان در تورنتو صعود کرد زیرا خریدارانی که برای بار اول خانه می خرند نمی توانند خانه های مستقل خریداری کنند و به بازار آپارتمان روی می آورند و همین سبب بالا رفتن قیمت آپارتمان می شود.

در ژانویه ی سال ۲۰۱۲ متوسط قیمت آپارتمان تورنتو ۳۲۱۴۷۵ دلار بود. در اکتبر سال ۲۰۱۶ بعد از اینکه استرس تست اعمال شد، متوسط قیمت آپارتمان به ۴۲۹۴۰۷ دلار افزایش یافت و در آپریل سال ۲۰۱۸ متوسط قیمت به ۵۵۹۳۴۳ دلار رسید.

Paralis، همچنین اشاره کرد که آخرین اطلاعات مبنی بر آن است که تأثیر خریداران غیر ساکن در بازار مسکن فرای تصور است. Josh Gordon، پروفسور سیاست های عمومی در دانشگاه Fraser University در آخرین مطالعه ی خود از CHSP استفاده کرد تا رابطه ی صد در صد آپارتمان های خالی از سکنه و قیمت خانه در ونکوور را نشان دهد.

Andy Yan، مدیر پروژه های شهری در دانشگاه Simon Fraser University به این نکته اشاره کرد که اطلاعات جدید برای فورمول و تعدیل سیاست های بازار املاک شهری حیاتی می باشد.

بعلاوه تعداد صاحبان سرمایه گذاری آپارتمان، جدیدترین اطلاعات که شامل کشور و محل تولد سرمایه گذاران می شود، الگوهای سرمایه گذاری و علاقه ی آنها به نوع سرمایه گذاری اعم از خانه یا آپارتمان و سن ملک مورد نظر توسط سرمایه گذاران از نظر خانه ی قدیمی یا جدید تعیین می شود.

حواستان به احتکار آپارتمان باشد! دفتر آمار سیاست های جدیدی برای چک کردن اتخاذ کرده است که آیا شما خانه را اجاره داده اید یا نه
Jean-Philippe Deschamps-Laporte، رئیس دفتر آمار کانادا اظهار داشت که اگرچه وی نمی تواند بر نحوه ی استفاده از اطلاعات نظری بدهد ولی خوشحال است که اطلاعات توسط آکادمی محققان قابل تشخیص است. در دو سال گذشته دفتر آمار از روش های جدیدی استفاده کرده است که شامل اطلاعات اداری دولتی، اطلاعات مالیاتی، نام ملک و دارایی می شود و این اطلاعات کلیدی است برای مالکیت ملک و خانه های استیجاری محسوب می شود.

دفتر آمار همچنین بیان می دارد که دولت فدرال و منطقه ای یک سری از سیاست های جدید را در نظر گرفته است که همه ی آنها نیاز به اطلاعات صحیح دارد و امید است که این اطلاعات بتواند به تصمیمات محلی و سیاست های تصمیم گیری صحیح کمک کند.

تمرکز بر تحقیق خریداران یک میلیون دلاری آپارتمان و وضعیت پرداخت مالیاتشان
ونکوور را بعنوان مثال در نظر می گیریم. دفتر آمار سابقه ی معاملات ملکی بیش از یک میلیون دلار را چک کرده است و دریافته است که چند نفر از کانادایی ها بازگشت مالیاتی زیر ۵۰۰۰۰ دلار دارند. این اطلاعات بیشتر درباره ی از خط خارج شدن درآمد و بازار ملک را توضیح می دهد. این اطلاعات همچنین آپارتمان های بدون صاحب ملک و مالیات پایین را که قیمت را بالا برده اند شناسایی می کند.

این نمونه های اطلاعات می تواند پایه ای برای سیاست های مدیریت املاک در بازار خاص را ارتقاء دهد.

با توجه به این گزارش در حقیقت جالب ترین قسمت آن پروژه ی دفتر آمار است که خانه های کانادایی که صاحبانشان در آن زندگی نمی کنند و فایل های مالیاتی را روشن می کند. در ماه سپتامبر امسال دفتر آمار آغاز به انتشار آمار از شهرهای مختلف می کند.

در گذشته منبع اطلاعت دفتر آمار، آمار های خانگی بود که برای مکان های خالی از سکنه مؤثر نبود. آخرین پروژه تحلیلی بر مکان های خالی از سکنه بوده است. دفتر آمار با استان ها توافق کرده است که اطلاعات بیمارستان ها را دریافت کند تا مطمئن شوند شخص در کانادا به دنیا آمده است. Deschamps-Laporter، اشاره کرد که این اطلاعات منابع جدید آماری است.

Pasalis و دیگران اعتقاد دارند که این سیاست سرمایه گذارانی که برای آپارتمان های با مقیاس بزرگ درتورنتو و ونکوور، سرمایه گذاری می کنند باید گفت که این سرمایه گذاری ایده آل نمی باشد آپارتمان هایی که برای سرمایه گذاری خریداری شده اند اغلب مواقع خالی هستند یا اینکه برای اجاره ی کوتاه مدت استفاده می شوند و از بازار اجاره ای محلی دور هستند.

همزمان هنگامیکه قیمت آپارتمان نوسان می کند، سرمایه گذاران مشتاق خواهند بود که آن را بفروشند که این سبب کاهش جزئی قیمت در بازار می شود و بازار را دچار بی ثباتی می کند.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز