آخرین وضعیت کووید۱۹ در مونترال
افزایش ۴۶ مورد جدید، مرگ‌و‌میر صفر

Submitted on ش., 07/25/2020 - 01:27

به گفته مسئولین بهداشت‌و‌درمان و بنابر آخرین آمار شیوع کووید۱۹ در مونترال، تاکنون  ۲۸۲۷۴ نفر در مونترال به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند و  ۳۴۳۴ نفر در اثر آن جان باخته‌اند.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، بنابر این گزارش٫ طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد جدید به مبتلایان کووید۱۹ افزوده شده تا تعداد آن‌ها از ۲۸۲۲۸ به ۲۸۲۷۴ مورد برسد.

خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدیدی از مرگ‌و‌میر در مونترال  به ثبت نرسیده است.

بیشترین تعداد در مونترال شمالی

تاکنون بیشترین تعداد موارد ابتلا در مونترال شمالی با ۲۵۸۹ مورد بوده ‌است. این منطقه همچنین از نظر مقایسه وضعیت بیماری با ابتلای هر ۳۰۷۳۶  مورد در ۱۰۰ هزار نفر دارای بالاترین میزان ابتلا در سطح شهر بوده است.

از نظر تعداد موارد مرگ‌و‌میر نیز شرق مونترال با ۳۷۵ مورد در منطقه Mercier-Hochelaga-Maisonneuve  همچنان دارای بالاترین میزان تلفات ناشی از کووید۱۹ است.

از این منطقه که بگذریم در حومه شهر Mount-Royal نیز وضعیت مرگ‌و‌میر کووید۱۹ با ۳۶۵ مرگ در هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نیز وخیم است. ( بیشترین میزان مرگ‌و‌میر ناشی از کووید۱۹ در TMR مرتبط با خانه‌های سالمندان و خانه‌های بازنشستگان است).

روز پنجشنبه٫ مسئولین آخرین آمار شیوع کووید۱۹را اعلام کردند و از ابتلای ۴۴ نفر از ساکنان خانه‌های بازنشستگان در جزیره مونترال به کووید۱۹ خبردادند. این رقم روز چهارشنبه ۴۳ مورد بود.

مطالب مرتبط:

منبع خبر: سی.تی.وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز