اخراج موقت بیش از 5,000 نیروی ایرکانادا طی دوره پاندمی کرونا

Submitted on س., 03/24/2020 - 12:37

ایرکانادا طی دوره پاندمی ویروس کرونا بیش از 5,000 نفر را موقتا اخراج خواهد کرد.


The Canadian Union of Public Employees، که اتحادیه مهمانداران ایرکانادا است، اعلام کرد که از شنیدن خبر اخراج موقت 5,000 نفر توسط این ایرلاین ناراحت است.


Wesley Lesosky نایب رئیس این اتحادیه در بیانیه ای گفت "احتمالا در چالش برانگیز ترین شرایط ممکن برای مهمانداران هواپیما هستیم."


"اعضایمان از روز اول این بحران در خط مقدم بحران بوده اند، و تا کنون مسیر سختی بوده است. قلب های ما همراه تمامی اعضایمان است، به خصوص افرادی که در حین انجام وظیفه مریض شدند."


اعلام خبر اخراچ موقت نیروها، یک روز پس از اعلام این شرکت مبنی بر کم کردن تعداد سفرها به علت کم شدن مسافران و بسته شدن مرز به علت ویروس کرونا است.


اخراج ها اما موقت هستند و انتظار می رود تا 30 آوریل 2020 ادامه داشته باشند، در بهترین حالت ممکن. اتحادیه اعلام کرده امیدوار است شرایط به گونه ای شود که این افراد به سرکار خود بازگردند.


افراد اخراج شده همچنان بیمه کارکنان را دریافت خواهند کرد.  


تا کنون مسئولین این ایرلاین راجع به اخراج نیروهایشان نظری نداده اند.


با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، سازمان سلامت کانادا از افرادی که به رخداد ها و تجمعات مختلف میروند خواسته است تا نشانه های بیماری کووید-19 را در بدنشان بررسی کنند. و اگر احساس میکنید که حالتان خوب نیست، بهتر است که در خانه بمانید. همچنین به علت کنسلی های غیرمترقبه، قبل از رفتن به رخداد های مختلف بررسی کنید که آیا کنسل شده است یا نه. 



  

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز