گزارش تصویری از سیل در مونترال، تورنتو و اتاوا / حضور نخست وزیر ترودو و همسرش در جمع...

Submitted on جمعه, 04/26/2019 - 21:48


Members of the Surete du Quebec evacuate a man from his home in Rigaud, Que., west of Montreal, on Friday. The town issued a mandatory evacuation order earlier Friday as floodwaters continue to rise.


گاتینو – کبک


گاتینو – کبک


Bracebridge – انتاریو


حضور نیروهای امدادی برای کمک به مردم


حضور ترودو و همسرش در جمع امدادگران


مونترال


Muskoka – شمال تورنتو


کبک


کبک


کبک

با تشدید بارش‌های سیل‌آسا، مونترال در وضعیت اضطراری قرار گرفت / حضور شهردار مونترال در مناطق سیل زده
با تداوم و تشدید بارش‌های سیل‌آسا در مونترال و نواحی اطراف آن، شهر در شرایط هشدار و اضطراری قرار گرفت. به دنبال این رخداد، برخی مناطق جزیره مونترال در شرایط

با تداوم و تشدید بارش‌های سیل‌آسا در مونترال و نواحی اطراف آن، شهر در شرایط هشدار و اضطراری قرار گرفت.

به نقل از گلوبال نیوز، به دنبال این رخداد، برخی مناطق جزیره مونترال در شرایط اضطراری و تخلیه فوری قرار گرفت.

در همین رابطه به بخش آتش نشانی نیز اعلام شد تا با توجه به شرایط پیش آمده نسبت به رسیدگی به سیل زده‌ها، همکاری در هزینه‌ها، استفاده از زمین‌های عمومی و جا به جایی مردم همکاری داشته باشند.
والری پلانت، شهردار مونترال، روز جمعه در پیرفاندز، ضمن حضور در یک نشست رسانه‌ای اعلام کرد که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود سطح آب در مناطق Pierrefonds-Roxboro، Île-Bizard و Ahuntsic-Cartierville بالا رود با این وجود هنوز تخلیه این مناطق اجباری نشده است.

Bruno Lachance، رئیس آتش نشانی، در این رابطه گفت: دو سال پیش نیز ما با وضعیت مشابهی رو برو بودیم بطوریکه بیش از 400 نفر از خانه‌هایشان جا به جا و تخلیه اجباری شدند.

وی افزود: امسال نیز ما 11 تخلیه اجبای داشتیم و 50 ساختمان درگیر سیل شدند.
وی معتقد است مقابله با آسیب‌های ناشی از سیل و مسائل آن فقط محدود به همین زمان است.

او تصریح کرد: موانع ما برای مقابله با سیل در حال حاضر کافی هستند ولی هیچ تضمینی وجود ندارد که با افزایش سطح بارندگی‌ها این موانع بتوانند همچنان پاسخگوی شرایط باشند.

Lachance با تاکید بر قرار داشتن شهر در وضعیت فوق‌العاده خواند و گفت که باید در رابطه با اقدامی پیشگیرانه برای اتفاقات بدتر چاره اندیشی شود.

وی افزود: در چنین شرایطی ما باید اقداماتی جدید را پیش بینی کرده و خودمان را برای آن وضعیت آماده کنیم.

گفتنی است علاوه بر مونترال و شهرهای اطراف به دلیل طغیان رود، برخی مناطق اتاوا (ساکنان پایتخت) نیز در وضعیت هشدار و آب گرفتگی معابر قرار گرفته‌اند.

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز