کشف تخلف ۲۲ میلیاردی هزینه خدمات بیمارستانی در البرز

Submitted on س., 01/22/2019 - 21:22

کشف تخلف ۲۲ میلیاردی هزینه خدمات بیمارستانی در البرز
مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از کشف تخلف ۲۲ میلیارد ریالی بیمارستانی بابت ارائه خدمات اضافه بر نیاز بیماران در این استان خبر داد.

سازمان تعزيرات حكومتي

علی اکبر مختاری در گفت و گو با ایرنا افزود: این بیمارستان متخلف یکی از بزرگترین بیمارستان‌های بخش خصوصی شهرستان کرج است که با ارائه خدمات مازاد بر نیاز بیماران و خارج ار تعهدات بیمه اقدام به اضافه دریافت از بیماران می‌کرد.

وی اضافه کرد: در بازرسی و بررسی‌های تخصصی از صورتحساب بیش از چهار هزار بیمار مشخص شد که ۲۲ میلیارد ریال تاکنون تخلف کرده است.

مختاری تاکید کرد که شهروندان در صورت حساب نهایی خود دقت لازم را داشته باشند چرا که این بیمارستان با اضافه نمودن ۲ ردیف به صورت غیر قانونی و مبهم در صورت حساب بیماران اقدام به دریافت مبالغی از یک میلیون ریال تا هفت میلیون ریال نموده است.

جهانگیری: اقتصادی ایران راهی جز بخش خصوصی ندارد | برخی رانت‌خواری می‌کنند
جهانگیری با بیان اینکه باید دامن نظام را از فساد پاک کرده و از بخش خصوصی و مدیران کاردان دفاع کنیم گفت: اقتصاد کشور راهی جز بخش خصوصی ندارد اما برخی با این لباس رانت‌خواری می‌کنند.

جهانگيري

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری در آیین افتتاح پروژه فولادسازی در بردسیر کرمان و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: ایران با توجه به ظرفیت‌های بسیار زیاد قابل تحریم نیست و ملت با اتکا بر توان و ظرفیت‌های داخلی بر تحریم‌های دشمن غلبه می‌کند. وی افزود: باید جریان توسعه را به سمتی ببریم که دشمن بداند تحریم‌ها هیچ تاثیری بر ما نمی‌گذارد. وی اظهار داشت: باید روح خودباوری داشته باشیم و خودمان را دست کم نگیریم زیرا ایران کشوری بزرگ با ظرفیت‌های فراوان است.

معاون اول رئیس جمهوری گفت: برخی مسئولان ضعف خود را به ملت ایران نسبت ندهند و ملت ایران می تواند از چالش‌ها گذر کند و ما در این زمینه به دنبال راه حل گفت و گو و منطق هستیم اما اهل زور و تحقیر نیستیم. وی بیان کرد: به عنوان اصلی ترین وظیفه باید افقی روشن پیش روی کشور باز کنیم و در این راستا مهمترین رسالت بر دوش نخبگان و قوای سه گانه است و با جمهوری اسلامی آینده روشنی خواهیم داشت. جهانگیری عنوان کرد: امروز با برنامه‌ریزی دقیق، اشراف کاملی از مشکلات کشور داریم و از تنگناهای مردم نیز اطلاعات کامل وجود دارد.

وی افزود: با مشکلات معیشتی، شغل و اشتغال مردم آشنا هستیم و برای عبور از این مشکلات برنامه داریم. معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: همچنین دولت در راستای توسعه کشور، طرح‌های دشمن علیه ما، وضعیت اقتصادی مردم، صادرات و واردات و اداره زندگی مردم، برنامه‌ریزی کرده است. وی گفت: زمینه‌های مختلف جریان توسعه به عنوان یکی از کارهای مهم کشور در وزارتخانه های ذیربط بحث و اولویت بندی شده است.
جهانگیری با بیان اینکه مزیت‌های طبیعی و غیرطبیعی ایران کانون اصلی توسعه کشور است ادامه داد: ایران از نظر ذخایر انرژی نفت و گاز در ردیف نخست دنیا قرار دارد و همچنین نیروی انسانی مجرب و معادن خوبی دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی از شرایط خاصی برخوردار است اظهار داشت: آمریکایی‌ها در چهل سال گذشته از هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی فروگذار نکرده و سعی داشتند نگذارند این نظام به اهداف خود برسد. وی افزود: با مدیریت اصولی و حضور مردم در صحنه‌ها باید جوری حرکت کنیم که آمریکا به اهداف خود نرسد.

جهانگیری اضافه کرد: مهمترین پیام ۲۲ بهمن ایرانیان این است که با سرافرازی جشن سالگرد انقلاب برگزار شود تا افق بهتری را برای کشور ترسیم کند که جایگاه ایران را در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی متناسب با شأن ملت ایران برسانند.

وی گفت: اقتصاد کشور راهی جز بخش خصوصی ندارد و باید به آنان میدان دهیم اما برخی افراد با لباس بخش خصوصی رانت خوری می‌کنند و این افراد اندک سوء استفاده گران آلوده شده به بیت‌المال باید حذف شود.

معاون اول رئیس جمهوری بیان کرد: باید دامن نظام جمهوری را از فساد پاک کنیم و از بخش خصوصی و مدیران کاردان دفاع کنیم.

آخرین وضعیت پرونده شرکت دومان توکان
وکیل متهم ردیف اول پرونده شرکت «دومان توکان» در خصوص آخرین وضعیت این پرونده گفت: مطلع هستیم که پس از اخذ آخرین دفاعیات، حکم پرونده در حال تایپ است.

متهمان پرونده دومان توكان

مجتبی پناهی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت پرونده «دومان سهند» با اعلام این خبر که حکم هنوز صادر نشده است، گفت: مطلع هستیم که پس از اخذ آخرین دفاعیات، حکم پرونده در حال تایپ است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درخواست موکل شما برای خروج از زندان به جهت دیدار با شکات و تسویه بدهی‌ها محقق شده است یا خیر، گفت: وقتی دادگاه به اتمام می‌رسد دیگر تغییری وجود ندارد و باقی کار با اجرای احکام است. اگر متهم در اجرای احکام بتواند رضایت شکات را بگیرد، می‌تواند تقاضای تخفیف در مجازات داشته باشد.

پناهی در خصوص زمان اعلامی برای صدور حکم هم گفت: روز گذشته در شعبه این مساله را پیگیری کرده‌ام؛ فردا هم مراجعه خواهم کرد و در صورت صدور حکم اعلام خواهم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه:
لغو مجوز پروازهای ماهان از سوی آلمان غیرقابل توجیه است

همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: لغو مجوز پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان ایر به آلمان اقدامی شتابزده، غیرقابل توجیه و مغایر روح حاکم بر روابط دیرینه دو کشور است.

قاسمي سخنگوي وزارت خارجه

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از لغو مجوز پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان ایر به آلمان، آن را اقدامی شتابزده و غیرقابل توجیه دانست.

این دیپلمات ارشد کشورمان، این اقدام طرف آلمانی را مغایر با روح حاکم بر روابط دیرینه ملت‌های ایران و آلمان خواند و تاکید کرد: این رفتار حرکتی بی‌دلیل و احتمالا ناشی از القاء اطلاعات نادرست توسط دیگرانی است که از روند روابط بین دو کشور ناخشنود هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: دولت آلمان با بررسی حقایق و بازنگری مجدد داده‌های اطلاعاتی خود نسبت به تجدیدنظر بهنگام در این تصمیم ناصواب و نامطلوب که می‌تواند ارتباطات و رفت و آمدهای مردمی را تحت تاثیر قرار داده و بی‌شک خلاف مصالح و منافع روابط فی‌مابین است اقدام کند.

قاسمی افزود: بی‌تردید هیچ منطق و دلیلی نمی‌تواند توجیه‌گر این گونه رفتارهای یک سویه و مبتنی بر داده‌های غلط و موهوم باشد و مرور چگونگی همکاری‌های این شرکت با طرف‌های آلمانی خود گویای نبود هیچ‌گونه نقطه منفی در کارنامه این همکاری‌های متقابل است.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز