کاهش قیمت بلیط هواپیما در کانادا به لطف افزایش رقابت

Submitted on ش., 06/02/2018 - 23:12

کاهش قیمت بلیط هواپیما در کانادا به لطف افزایش رقابت
تورنتو- حتما از شنیدن خبر کاهش قیمت بلیط هواپیما در کانادا تعجب خواهید کرد. بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی kayak.com، قیمت بلیط هواپیما طی تابستان سال جاری در مقایسه با تابستان سال گذشته، 7 درصد کاهش یافته است.

در برخی شهرهای کانادا، قیمت ها بیشتر از 7 درصد نیز کاهش داشت. برای مثال هزینه پرواز از فرودگاه ادمونتون در مقایسه با سال قبل با 40 درصد کاهش به 485 دلار رسیده است. قیمت ها در وینی پگ نیز با 30 درصد کاهش به 485 دلار رسیده است.

دلیل عمده کاهش قیمت ها، افزایش رقابت در صنعت هواپیمایی و ورود شرکت های جدید ارائه کننده پروازهای ارزان قیمت می باشد. ورود شرکت هواپیمایی Flair Airlines (مستقر در کلوونا – بریتیش کلمبیا) در کنار راه اندازی شرکت هواپیمایی Swoop (وابسته به WestJet) باعث تغییر اساسی در بازار شده اند. ضمن اینکه شرکت Rouge (وابسته به Air Canada) نیز تعداد پروازهایش را افزایش داده است.

سوپر مارکت نیشن اکسپرینس، مکانی متفاوت و استثنایی!
تورنتو- Nations Experience، سوپرمارکت زنجیره ای مستقر در انتاریو که هم اکنون 4 شعبه در شهرهای وان، همیلتون، میسی ساگا و منطقه Stockyards District تورنتو دارد، مجموعه ای کامل از سوپرمارکت ها، مانند Loblaws City Market، T&T Supermarket و مکان های بازی مانند Chuck E. Cheese و Playdium را زیر یک سقف گرد هم آورده است.

جدیدترین شعبه این مکان چندمنظوره که در محل سابق Target در Stockyards District تورنتو احداث شده 155 هزار اسکوئرفیت مساحت دارد و به مراتب بزرگتر از سوپرسنترهای والمارت می باشد. در این فروشگاه انواع غذاهای مختلف از باربکیو چینی گرفته تا غذاهای شرقی، غربی، بوفه سوشی، همبرگر، سالاد بار، پیتزا، آب میوه و چای و غذاهای دیگر عرضه می شود. شعبه تورنتو همچنین دارای فضای بازی 30 هزار اسکوئرفیتی مجهز به دستگاه های بازی سکه ای (arcade) و بازی های ویدیویی، پین بال و بازی های الکترومکانیکی، party room برای برگزاری میهمانی های خانوادگی و امکانات دیگر می باشد.

Nations Experience هم اکنون قصد توسعه شعب خود در سراسر کشور، از جمله بریتیش کلمبیا و همچنین افتتاح شعب بیشتر در GTA را دارد.

اولین شعبه فروشگاه زنجیره ای Nations Experience در سال 2012 افتتاح شد.

آدرس شعبه آن در تورنتو:

1980 St Clair Ave W

Toronto, ON M6N 0A3

ساعت کار: دوشنبه تا یکشنبه 9 صبح الی 10 شب

هشدار وزارت بهداشت آمریکا: قرص‌ها و کپسول‌های ضدآفتاب، جعلی هستند
مقامات بهداشت و درمان ایالات متحده در مورد مصرف قرص‌ها و کپسول‌هایی که به دروغ مدعی می‌شوند از پوست در مقابل اشعه‌ خورشید محافظت می کنند، هشدار داده‌اند. این مقامات گفته‌اند استفاده از این داروها، می‌تواند به طور بالقوه، خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهند.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده، موسوم به FDA که بخشی از وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکاست در بیانیه‌ای با بیان اینکه سرطان پوست، شایع ترین نوع سرطان در آمریکاست، به شرکت‌هایی که به صورت غیرقانونی، این قرص‌ها و کپسول‌ها را تحت عنوان مکمل‌های غذایی عرضه می‌کنند، اخطار داده است. در این بیانیه آمده است: .

سازمان دارو و غذای آمریکا به این کمپانی‌ها هشدار داده که ادامه این‌گونه تبلیغات دروغین، به مثابه نقض قوانین فدرال آمریکاست و به آنها دستور داده که این گونه ادعاها را که در وبسایت و برچسب این داروها استفاده می‌شود، حذف کنند. در آمریکا، بازرسی مکمل‌های غذایی پیش از ورودشان به بازار از وظایف FDA نیست، اما این سازمان می‌تواند در صورت مشاهده موارد خطرناک و یا گمراه‌کننده، این داروها را از بازار بیرون بکشد و جلوی پخش آنها را بگیرد.

سازمان غذا و داروی آمریکا، در ادامه‌ بیانیه‌اش می گوید: . سازمان FDA در ادامه‌ این بیانیه تاکید می‌کند: .

تولیدکنندگان محصولات Sunsafe Rx در پاسخ به بیانیه‌ FDA گفته‌اند: .

چطور از پوست مان در تابستان محافظت کنیم
مواد ضدآفتاب با درجات محافظت (SPF) مختلف و به شکل لوسیون، کرم و اسپری در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. این مواد باید به شکل خارجی روی پوست استفاده شوند، تا پوست را از پرتوهای زیان‌بخش محافظت کنند.

نور خورشید، منبع پرتوهای فرابنفش است که برای پوست بدن زیان‌بخش هستند. این پرتوها به چندین گروه تقسیم می‌شوند که سه نوع UVA، UVB و UVC از مهم ترین‌های آنها هستند. لایه اوزون و جو زمین از گذر پرتوهای UVC که زیان‌آورترین شکل فرابنفش هستند، و تابش آنها به زمین جلوگیری می‌کنند. با این حال پرتوهای UVA و UVB از این فیلتر رد شده و در صورت برهنه بودن پوست، توسط آن جذب می‌شوند. باور دانشمندان بر این است که این دو پرتو، به احتمال زیاد یکی از دلایل اصلی ابتلا به سرطان پوست هستند.

بر اساس آمار سازمان دارویی امریکا، از میان هر پنج امریکایی، یک نفر ممکن است در طول دوره‌ زندگی خود به سرطان پوست مبتلا شود. قرار دادن پوست برهنه بدن در مقابل تابش پرتوهای فرابنفش خورشید و یا استفاده از محفظه‌های برنزه‌کردن که از این پرتوها استفاده می‌کنند، ممکن است منجر به بروز بیماری موسوم به شود، که کشنده‌ترین نوع این سرطان است. این بیماری، به صورت نوعی عارضه پوستی شبیه ماه‌گرفتگی خودنمایی می‌کند و از سلول‌های ملانین‌دار یا پوست آغاز می‌شود.

سازمان ی وزارت بهداشت آمریکا، موسوم به CDC توصیه می کند که برای کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست، افراد از محصولات ضدآفتابی استفاده کنند که از جذب هر دو پرتوهای UVA و UVB جلوگیری می‌کنند. این سازمان همچنین توصیه می‌کند که در فصل گرما، افراد تا حد امکان در سایه بمانند، از لباس‌هایی استفاده کنند که بازوها، ساعد و ساق‌ پاها را می‌پوشاند، و از استفاده از محفظه‌های برنزه‌ساز خودداری کنند.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز