پیش بینی تابستان گرم تر از معمول برای اکثر مناطق کانادا

Submitted on پ., 05/31/2018 - 19:48

پیش بینی تابستان گرم تر از معمول برای اکثر مناطق کانادا
کانادا- کارشناسان Weather Network، تابستانی گرم را برای اکثر مناطق کشور پیش بینی می کنند. کریس اسکات، کارشناس ارشد تابستانی گرم تر از 2017 را برای اکثر بخش های کشور، به جز مناطق اطراف Hudson Bay و مانیتوبا پیش بینی کرده است.

به گفته اسکات، بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان، یوکان و حوزه شمال غرب، گرم ترین تابستان را سپری خواهند کرد. گرمای هوا در این مناطق ریسک خشکسالی و آتش سوزی را افزایش می دهد.

ساکنان انتاریو، کبک و استان های نیوبرانزویک، جزیره پرینس ادوارد و نووا اسکوشیا می توانند از تابستان به مراتب گرم تر از سال گذشته لذت ببرند. اما میزان گرمای هوا، غیر قابل تحمل نخواهد بود.

استان های مرکزی و شرقی کانادا، بخصوص مناطق جنوبی انتاریو و کبک آب و هوای توفانی را تجربه خواهند کرد. نیمه نخست تابستان در انتاریو و کبک، از نیمه دوم فصل گرم تر خواهد بود.

همانطور که گفته شد، آب و هوای گرم و خشک در غرب کانادا، ریسک آتش سوزی در ماه های جولای و آگوست را افزایش خواهد داد.

استفاده رایگان از دوچرخه بایک شیر در تورنتو روزهای چهارشنبه ماه جون
تورنتو- ساکنان تورنتو می توانند در روزهای چهارشنبه، طی ماه جون، به مدت 30 دقیقه به صورت رایگان از دوچرخه های Bike Share استفاده کنند.

Bike Share طی چند سال گذشته محبوبیت زیادی نزد تورنتویی ها پیدا کرده است. سال گذشته 1.5 میلیون نفر از آن استفاده کردند. بد نیست بدانید که تنها در روز 27 ماه می امسال 9 هزار و 492 بار از این دوچرخه ها استفاده شد.

جان توری، شهردار تورنتو با تاکید بر تلاش شهرداری جهت تسهیل رفت و آمد در سطح شهر، از جمله سرمایه گذاری در bike sharing، دوچرخه را بهترین وسیله رفت و آمد در تورنتو دانست و مردم را به استفاده از دوچرخه رایگان در روزهای چهارشنبه تشویق کرد.

Bike Share Toronto هم اکنون دارای بیش از 12 هزار و 700 عضو فعال می باشد.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز