"پیشنهاد عجیب عضو شورای شهر تورنتو؛ دریافت مالیات بر املاک با "بیتکوین

Submitted on ی., 01/21/2018 - 18:17

تورنتو- نورم کلی، از اعضای باسابقه شورای شهر تورنتو، پیشنهاد عجیبی را ارائه کرده که در صورت تصویب، پرداخت مالیات بر املاک با پول مجازی Bitcoin را ممکن می کند.

کلی که نمایندگی حوزه Ward 40 Scarborough-Agincourt را در اختیار دارد، می خواهد که شهرداری امکان پرداخت صورتحساب ها، از جمله مالیات بر درآمد، جریمه پارکینگ و مالیات نقل و انتقال زمین با Bitcoin را بررسی کنند. کلی پیشنهاد خود را 31 ژانویه در جلسه شورای شهر ارائه خواهد کرد.


او می گوید: صدها هزار شرکت در سراسر جهان پول مجازی را به عنوان یکی از ابزار دریافت وجه، پذیرفته اند. چرا دولت ها نتوانند از آن استفاده کنند؟ کلی ابراز امیدواری کرد که همکارانش در شورای شهر با پیشنهاد او موافقت کنند.


پیشنهاد نورم کلی به این جهت غیرمنتظره بود، زیرا خود او در ابتدای ماه دسامبر، با ارسال پیامی در توییتر، در مورد Bitcoin ابراز تردید کرد و پرسید: آیا کسی می داند که Bitcoin چیست؟ حال یک ماه بعد، یعنی در 9 ژانویه با انتشار پیامی دیگر در توییتر اعلام کرد که 6dad.ca (وب سایت متعلق به او)، Bitcoin قبول می کند! کلی از طریق این وب سایت، انواع پوشاک و لوازم جانبی مد، دفترچه یادداشت، کارت تبریک و اجناس دیگر را عرضه می کند.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز