معرفی برنامه جدید مهاجرتی متخصصین خارجی در رشته های فناوری، در جوامع کوچک توسط استان انتاریو

Submitted on Mon, 04/15/2019 - 22:16

معرفی برنامه جدید مهاجرتی متخصصین خارجی در رشته های فناوری، در جوامع کوچک توسط استان انتاریو
استان انتاریو، برنامه آزمایشی جدید مهاجرت برای متخصصین فناوری با هدف جذب مهاجران متخصص به جوامع کوچکتر در اطراف این استان را معرفی نمود

دولت استان انتاریو در اولین روز از ماه اپریل 2019 بودجه مورد نیاز این برنامه آزمایشی را اعلام کرد.
برنامه متخصصین ماهرخارجی در رشته های فناوری در میان 4 برنامه مهاجرتی این استان که دارای الویت گزینش میباشند قرار دارد. اختصاص بودجه 163.4 میلیارد دلاری که برای پیشبرد این برنامه در نظر گرفته شده است در روز پنجشنبه در شهر تورنتو ،اعلام شد.
در بودجه اعلام شده استان انتاریو دولت در نظر دارد از این بودجه برای گزینش افرادی که دارای پیشنهاد کاردائم از یکی از کارفرمایان در انتاریو در یکی از مشاغل زیر هستند نیز استفاده نماید.
در میان معیارهای دیگر این برنامه می توان به اخذ پیشنهاد شغل دائمی و تمام وقت ازسوی کارفرمایان استان انتاریو در یکی از مشاغل زیر اشاره نمود.

صدور 403 دعوتنامه نیروی متخصص از طریق سیستم اکسپرس اینتری در استان منیتوبا
در یازدهمین روز از ماه اپریل ، استان منیتوبا تعداد 338 دعوتنامه خود را برای متقاضیان برنامه نیروی متخصص خارجی ، از طریق سیستم محبوب اکسپرس اینتری صادر نمود.

برنامه نیروی متخصص ماهر خارجی از مهمترین برنامه های متقاضیان برنامه منتخبین استانی استان منیتوبا می باشد
با استفاده از این برنامه محبوب هر ساله استان منیتوبا برای تعداد بسیاری از متقاضیان درخواست اقامت دائم، دعوتنامه صادر می کند.

متقاضیانی سیستم اکسپرس اینتری که در قرعه کشی 11 اپریل موفق به اخذ دعوتنامه شده اند می بایست دارای شماره فایل معتبر سیستم اکسپرس اینتری و حداقل شش ماه تجربه کاری در یکی از مشاغل مورد نیاز این استان بودند.

معیارهای ارزشیابی برای رسیدگی به درخواست متقاضیان به شرح زیر می باشد:
• متقاضیانی که یکی از افراد خانواده شان در استان منیتوبا ساکن باشد و یا در این استان تحصیل یا تجربه کاری داشته باشند؛
• حداقل شش ماه از تجربه کار اخیر متقاضیان در حرفه ای باشند که در فهرست مشاغل مورد نیاز این استان موجود باشد
• حداقل مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی در حد سی ال بی 5 بجزء متخصصین ماهری که نیاز به مجوز فعالیت در این استان دارند که لزوم داشتن سی ال بی 7 شرط گزینش است . متخصصین نیمه ماهر که نیاز به اخذ مجوز فعالیت در این استان میباشند حداقل میبایست سی ال بی 6 ارائه دهند
کمترین امتیاز در نظر گرفته شده در این قرعه کشی 561 امتیاز بوده است.

منبع
internet
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز