مدارس و دانشگاه‌های استان تهران دوشنبه ۹ بهمن ماه تعطیل شد

Submitted on ی., 01/28/2018 - 17:22

به گزارش مهر، با تصمیم اتاق بحران تهران و با توجه به ادامه بارش برف و یخبندان کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان تهران در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ۹ بهمن ماه تعطیل است.

فارس نيز منتشر كرد: اصغر خلیلی رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام اين خبر گفت: با توجه به ادامه بارش برف و یخبندان تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ۹ بهمن ماه تعطیل است.

استاندار تهران نيز از تعطیلی مدارس در کلیه مقاطع همچنین دانشگاه‌ها برای فردا دوشنبه در کل استان تهران خبر داد.


محمد حسین مقیمی به ایسنا گفت: فردا کلیه مدارس در کلیه مقاطع پیش‌دبستانی، دبستان، متوسطه، دبیرستان و همچنین دانشگاه‌ها در کل استان تهران در نوبت صبح و بعد ازظهر تعطیل هستند.

وی تاکید کرد: در خصوص تاخیر در ساعات کاری ادارات و یا تعطیلی آنها بعدا تصمیم‌گیری خواهد شد و از طریق صدا و سیما و خبرگزاری‌های معتبر به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

استاندار تهران به همه شهروندان تهران توصیه کرد از مسافرت‌های غیرضرور در سطح شهر خودداری کنند و در مسیرهای کوهستانی که احتمال ریزش بهمن وجود دارد تردد نکنند و اگر برای سفر ضرورتی دارند علاوه بر توجه به هشدارهای پلیس راهنمایی و رانندگی حتما تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: با تلاش مسولین استانداری و راه‌داری در حال حاضر مسیرهای استان‌ تهران بازگشایی شده است.

کلیات لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور رد شد
نمایندگان مردم در خانه‌ ملت با کلیات لایحه بودجه سال ۹۷ مخالفت کردند.
به گزارش خانه‌ ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت بعدازظهر یکشنبه 8 بهمن ماه مجلس شورای اسلامی نسبت به ادامه رسیدگی کلیات لایحه بودجه سال 97 کل کشور پرداختند و در نهایت کلیات این لایحه را با 83 رأی موافق،120 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر در مجلس رد شد.

لایحه بودجه سال 97 کل کشور مشتمل بر یک ماده واحده و 22 تبصره است.

بررسی کلیات لایحه بودجه سال 97 کل کشور از صبح یکشنبه 8 بهمن ماه در مجلس شورای اسلامی آغاز و 10 نماینده موافق و 10 نماینده مخالف در مورد آن سخنرانی کردند.

محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه نیز در دفاع از کلیات لایحه بودجه سال 97 کل کشور در جلسه علنی عصر امروز مجلس نکاتی را مطرح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی لایحه بودجه سال 97 کل کشور را یکشنبه 19 آذر ماه تقدیم مجلس کرد. پیش از این لایحه مذکور در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق بودجه مورد بررسی قرار گرفته بود.

دکتر علی لاریجانی در نشست علنی نوبت عصر یکشنبه 8 بهمن مجلس شورای اسلامی پس از رد کلیات لایحه بودجه سال 97 کل کشور از سوی نمایندگان مجلس گفت: این لایحه برای بررسی بیشتر و رفع ایرادات مطرح به کمیسیون تلفیق ارجاع داده می‌شود و این کمیسیون 72 ساعت زمان دارد که اصلاحات را انجام داده و لایحه را مجدد به صحن علنی ارائه کند.

به گفته رئیس مجلس شورای اسلامی، کمیسیون تلفیق بیش از زمان مطرح شده، فرصت ندارد و تنها یک بار این اتفاق می‌تواند رخ دهد، بنابراین از کمیسیون تلفیق درخواست می‌شود که از امشب بررسی لایحه را در دستور کار قرار دهد و پیشنهادات و ایرادات نمایندگان که در صحن مطرح شد، مورد توجه قرار دهد و اصلاحات انجام شود تا پس از بررسی کمیسیون تلفیق مجدداً بررسی لایحه آغاز شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسائلی که نمایندگان مطرح کردند، چند بخش است لذا پس از ارائه گزارش کمیسیون تلفیق، گزارش در سایت قرار داده می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را مجدداً مطرح کنند و پس از آن، روز شنبه بررسی لایحه در صحن علنی آغاز می‌شود.

یک‌شنبه ۸ بهمن | دلار تغییر جهت داد
در بازار یکشنبه هشتم بهمن‌ماه انواع سکه به روند نزولی قیمت ادامه داده اما دلار بر خلاف روزهای اخیر روند معکوس پیدا کرد و صعودی شد.
به گزارش ایسنا، قیمت دلار که بعد از یک جهش محسوس، طی سه - چهار روز اخیر سمت و سوی کاهشی به خود گرفته بود امروز مجددا افزایش قیمت پیدا کرد و به ۴۵۲۸ تومان رسید.


همچنین در میان دیگر ارزهای پرتقاضا، یورو بیشترین کاهش نرخ را داشت و یوان چین کمترین افزایش قیمت را پیدا کرد. سایر ارزها نیز از جمله پوند و لیر به روند نزولی خود ادامه دادند.

در این میان بانک مرکزی دلار مبادله‌ای را ۳۶۸۶ تومان قیمت‌گذاری کرد.

اما بر خلاف ارز و سکه، بازار طلا تکان نخورده است ولی نیم سکه با ۷۰۰۰ تومان، بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرده است.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز