قیمت ۵ خانه ی لوکس در تورنتو ! قیمت یکی از این خانه ها ۴ میلیون دلار پایین افتاد و خانه ی دیگر۶/۵ میلیون دلار کاهش قیمت داشت

Submitted on جمعه, 07/19/2019 - 12:45

رویال بانک اخیراً در گزارش توانایی خرید مردم نشان داد که علیرغم پایین افتادن قیمت خانه توان خرید مردم بالا رفته است و توان خرید در کلانشهرهایی مانند ونکوور و تورنتو که قیمت هنوز بالاست بالا رفته است. هنوز تعداد انگشت شماری از مردم هستند که توان خرید خانه را دارند.

بنا بر نتایج محاسباتی آر بی سی، با توجه به شاخص توان خرید خانه در حال حاضر فقط ۱۲٪ صاحبان خانه در ونکوور می توانند خانه ای با قیمت متوسط بخرند. این درصد در تورنتو بیشتر می باشد و به ۲۰٪ می رسد.

به عبارت دیگر، در تورنتو فقط یک خانواده از پنج خانواده می تواند خانه بخرد و خانه را نگهدارد. این به قیمت کلی خانه برمی گردد. اگر چند خانه ی میلیونی وجود داشته باشد یا حتی ده ها خانه ی لوکس میلیونی وجود داشته باشد، توان خرید آن حتی سخت تر می شود.

در حقیقت با توجه به اطلاعات حاصله توسط blogTO، گران ترین خانه در بین پنج خانه لوکس گرانی که در تورنتو لیست شده است، خانه ای است با قیمت ۳۲ میلیون دلار و ارزان ترین خانه قیمتش ۲۱۵۰۰۰۰۰ دلار میباشد.

71 The Bridle Path - $32,000,000 CAD

گران ترین خانه ی لوکس در تورنتو واقع در Bridle Path است. این خانه متعلق به خواننده ی معروف singer Drake می باشد و در تبلیغات این خانه آمده است اگر کسی خانه ی شماره ی ۷۱ را خریداری کند، می تواند همسایه ی این خواننده شود.

بنا براین اطلاعات، خانه ی این خوانند واقع در Park Lane Circle 21 می باشد. اگرچه به نظر می رسد که خانه ی سوپر لوکس که پلاک آن ۷۱ می باشد از خانه ی خواننده دور است ولی اینطور نیست زیرا که خانه ها بزرگ هستند و تنها چند قدم آنطرف تر خانه ی خواننده ی معروف قرار دارد.

در آگهی خانه ی شماره ی ۷۱ آمده است که تمامی ساختمان نه تنها منحصر به فرد و با شکوه است بلکه ثروت و بخشندگی از آن می تراود. این خانه دو طبقه یک سالن بزرگ دارد و استایل cathedral دارد یک اطاق یک سال رقص و آسانسور دارد.

بعد از ورود به سالن، راه پله های زیبا و بی نظیر آن را می بینید. که حتی اگر Scarlett O'Hara, the شخصیت فیلم of Gone with the Wind, در این خانه حضور پیدا کند توسط این راه پله ها تحت تأثیر قرار می گیرد.

این خانه همچنین یک کتابخانه،‌اسپا، استخر سرپوشیده و یک مستر روم زیبا دارد. همچنین یک دفتر کار و یک اطاق رختکن و حمام نیز از مشخصات دیگر این خانه است. تبلیغات این خانه در انتهای ماه می این خانه را با قیمت ۳۲ میلیون دلار معرفی کرد اما قیمت اولیه ی آن ۳۵۹۰۰۰۰۰ دلار بود. به عبارت دیگر در طی یک ماه قیمت خانه ۴ میلیون دلار تنزل داشت! امیدواریم که بعد از کاهش قیمت کسی برای خرید این خانه پیدا شود.

2 Hyde Park Circle - $23,888,000 CAD
این خانه ی لوکس بالای ۵۰۰۰ اسکویر فیت مساحت دارد که در یک فضای بسیار زیبا دارای ۶ اطاق خواب و ۸ حمام است که بسیار فوق العاده می باشد.

در این خانه یک اطاق بازی طراحی شده است و یک حیاط بزرگ و زیبا نیز دارد. این حیاط با انبوه درختان احاطه شده است و صاحب خانه می تواند از زیبایی طبیعی این خانه از پنجره لذت ببرد.

85 The Bridle Path - $22,900,000 CAD
این خانه نیز در The Bridle Path واقع شده است که ۱۱ دستشویی و حمام دارد یک رینک اسکیت روی یخ دارد. یک انبار شراب دارد که از اکثر انبارهای شراب موجود در تورنتو بزرگتر است. بالای گاراژ همچنین یک آپارتمان دو خوابه وجود دارد.

138 Dunvegan Road - $22,300,000 CAD
این خانه ی لوکس در Forest Hill واقع است. شنیدن نام این محله مسحور کننده است. و اگر قسمت داخلی این خانه را ببینید نمی خواهید از این خانه دل بکنید.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، ویژگی های این خانه بسیار است. مهمترین ویژگی این خانه مجهز بودن این خانه است که از نوعی است که ثروتمندان می توانند از آن لذت ببرند. اسپا، انبار شراب،‌ سالن جیم، باغ و استخر شنا و .... این خانه یک آسانسور نیز دارد. برای افرادی که از بالا رفتن از پله ها خسته می شوند، می توانند از آسانسور استفاده کنند. فکر می کنید این خانه چند حمام و دستشویی دارد؟ یک جین!

194 Roxborough Drive - $21,500,000 CAD
این ساختمان در نظر اول بسیار مدرن است و در Rosedale واقع شده است و خانه ی لوکس دیگری است که در داون تاون تورنتو واقع است. صاحب این ملک یک ریاضی دان مشهور کانادایی است. این ریاضی دان در محاسبه بسیار نبوغ دارد و این خانه را طراحی کرده است. این خانه خیلی منحصر به فرد است و «خانه ی انتگرالی» نام دارد.

این خانه ی بسیار مدرن برای فروش خوب نیست. گزارش شده است که صاحب این خانه ۴۰ میلیون دلار بابت ساختن این خانه روی کوه هزینه کرده است. قیمت فروش این خانه در سال ۲۰۱۵، بیست و هشت میلیون دلار بود و هم اکنون به ۲۱/۵ میلیون دلار رسیده است و ۶/۵ میلیون دلار کاهش قیمت داشته است.

مسلماً ثروتمندان با خرید این خانه ضرر نخواهند کرد. در سال ۲۰۱۰ قیمت خانه ۴۰ میلیون دلار بود. اگر این خانه را بخرید فروش آن کمی مشکل است زیرا که این خانه کمی متفاوت است.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز