فراخوان همبرگرهای گیاهی Kirkland Signature به دلیل وجود قطعات فلز

Submitted on ی., 04/21/2019 - 22:33

شرکت فراورده‌های گوشتی Belmont Meat Products Ltd به دلیل مشاهده قطعات فلز در همبرگرهای گیاهی برند Kirkland Signature که در کانادا به فروش رفته است نسبت به

The product was sold in stories in B.C., Ontario and Quebec, though the recall advisory notes that they may have been distributed nationally, too. Canadian Food Inspection Agency

شرکت فراورده‌های گوشتی Belmont Meat Products Ltd به دلیل مشاهده قطعات فلز در همبرگرهای گیاهی برند Kirkland Signature که در کانادا به فروش رفته است نسبت به جمع آوری این محصولات فراخوان داد.

به نقل از سی تی وی، به گفته آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا ، Canadian Food Inspection Agency به کسانیکه این محصولات را در بسته‌بندی‌های 15 تایی خریداری کرده‌اند تاکید کرده که از مصرف آنها خودداری کنند.

کد UPC نیز عبارت است از : 0 96619 30958 0
سمینافیلم کمدی رحمان ١٤٠٠ با بازی مهران مدیری و محمدرضا گلزار در مونترال اکران می‌شود
اهمیت تغذیه و سلامتی / معرفی دکتر نیلوفر حریری متخصص تغذیه و رژیم‌های درمانی / راه‌های ارتباط
صرافی آپادانا

بنابر این گزارش، این همبرگرهای گیاهی در استانهای بریتیش کلمبیا، انتاریو و کبک به فروش رفته‌اند و احتمالا به سایر استانها نیز ارسال شده باشند.

به گفته آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا، این فراخوان درپی شکایت مصرف کنندگانی انجام شده که با مصرف این محصولات دچار مشکل شده‌اند.

بر همین اساس این آژانس همچنین توصیه می‌کرده که خریداران این محصولات یا آنها به فروشگاهی که خریداری کرده‌اند برگردانند و یا آنها را دور بریزند.

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز