صاحبخانه ها ی شرور به صورت آنلاین راه هایی که می توانند مستأجران را مجبور به افزایش اجاره بها کنند، به اشتراک می گذارند!

Submitted on چ., 09/04/2019 - 12:16

در سال ۲۰۱۷ حزب لیبرال اونتاریو تصمیم گرفت افزایش اجاره خانه را محدود کند تا اینکه فشاری بر دوش مستأجران نباشد ولی این کار شکایت صاحبخانه ها را برانگیخت. اگرچه فورد محدودیت هایی که برای اجاره خانه بود کنسل کرد، سیاست جدید به خانه های جدید محدود شد و خانه های استیجاری دست دوم هنوز با اجاره خانه های بالا مواجه بود.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، برای اینکه کرایه خانه ها را در اونتاریو افزایش دهند، راه های بسیاری وجود دارد. هستند.در یکی از وبسایت های معروف به نام RedFlagDeals تعداد زیادی از صاحبخانه ها جمع شده اند و هر کدام یک چیزی می نویسند و عقاید خود را در مورد افزایش کرایه خانه با یکدیگر به اشتراک می گذارند و حتی به دیگران آموزش می دهند که چطور مستأجرانی که اجاره خانه را بالا نمی برند، از خانه بیرون کنند.

این پستی است که در این وبسایت با این تیتر مشاهد می شود: « راه های متعددی که صاحبخانه ها می توانند اجاره خانه را بالا ببرند.» این پست بلافاصله بعد از اینکه توسط Matt Elliot گزارشگر تورنتو در توییتر ارسال شد، مانند بمب صدا کرد.

در این پست این موارد نوشته شده است:
۱-خانه باید بازسازی شود و شما باید جای دیگری برای خود پیدا کنید و مستأجر هیچ چاره ای جز تخلیه ی خانه ندارد.
۲- خانه را نیاز دارم و قرارداد جدیدی با شما بسته نمی شود.
دو موارد بالا تنها برای این است که مستأجر کرایه خانه را بالا ببرد و اگر افزایش کرایه خانه برایش مقدور نباشد، مجبور به تخلیه ی خانه شود. اما مواظب باشید که صاحبخانه خانه را به فرد دیگری اجاره ندهد.

یکی از صاحبخانه ها با آی دی JayLove06 می گوید که فرزندش خانه را نیاز دارد یا اینکه خانه را می خواهد بفروشد. با این دو روش ممکن است مستأجر تخلیه کند. بعضی از
این مستأجران ممکن است بگویند که صاحبخانه دروغ می گوید و به راحتی تخلیه نمی کنند. وی می گوید شاید بهتر باشد صریحاً با مستأجران صحبت کنند و بگویند که کرایه خانه
را اضافه کنند. معمولاً مستأجرانی که منطقی هستند، قبول می کنند اما بعضی مستأجران منطقی نیستند و قبول نمی کنند.

بنا بر قوانین مالک و مستأجر در اونتاریو، اگر مالک درباره ی کرایه به مستأجر به دلیل خود اشتغالی و فروش خانه دروغ بگوید، جریمه ای که به او تعلق می گیرد ۲۵۰۰۰ دلار خواهد بود.

تعجب آور ترین مسئله این است که افراد زیادی در وبسایت هستند که پیشنهادات خود را ارائه کرده اند. برای مثال بعضی ها پیشنهاد کرده اند که اجاره دادن کوتاه مدت در سایت Airbnb مقرون به صرفه تر است. حتی اگر تخلفات اجاره ی کوتاه مدت بوجود آید احتمال دستگیر شدن توسط دولت خیلی کم است. شهروند دیگری حتی در مورد مستأجران با گستاخی بیشتری صحبت می کند. وی گفت: «وظیفه ی ما این نیست که هزینه های زندگی سوبسیدی شما را فراهم کنیم. اگر از کرایه خانه ی گران شکایت دارید، بروید و خانه ی خود را بخرید!»
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز