سهیل رفیع‌پور شب کریسمس در ریچموند هیل به قتل رسید

Submitted on پ., 12/27/2018 - 21:49
Videos

«سهیل رفیع‌پور» جوان ایرانی 33 ساله، دوشنبه شب ، همزمان با شب کریسمس، در ریچموند هیل مورد اصابت گلوله قرار گرفت تا آمار قربانیان جنایی و سلاح گرم تورنتو به بالاترین رقم ممکن برسد.


A police officer stands on a street in Richmond Hill where a 33-year-old man was shot dead on Dec. 24, 2018. John Hanley
Advertisement

به نقل از سی تی وی، به گفته پلیس محلی منطقه یورک، (York Regional Police) بنابر گزارش رسیده مبنی بر شنیده شدن صدای چندین شلیک گلوله عازم Barnwood Drive واقع در خیابان Bayview و منطقه Colony Road شد.

پلیس وقتی به محل حادثه می‌رسد با پیکر غرق خون یک مرد جوان مواجه می‌شود. پلیس در ادامه به تحقیق راجع به حادثه می‌پردازد و هویت قربانی «سهیل رفیع‌پور» (Soheil Rafipour) شناسایی و کشته شدن وی در اثر شلیک گلوله تایید می‌شود.

لورا نیکول، مأمور پلیس واحد جنایی منطقه یورک، (Const. Laura Nicolle) در این رابطه گفت: بنابر تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که این تیراندازی از یک خودرو که بعد از حادثه از محل متواری شده صورت گرفته است.
همچنین یکی از شاهدان عینی به شبکه CP24 گفت که این جوان از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت که پلیس این موضوع را تایید نکرد.

یکی دیگر از شاهدان عینی به ماموران پلیس گفت که یک خودروی SUV تیره رنگ دیده که از محل گریخته است.

نیکول افزود: ما در حال حاضر در صدد تحقیقات از تک تک منازل این محوطه هستیم تا اطلاعات بیشتری راجع به حادثه کسب کنیم.

وی تصریح کرد: بررسی عکسهای گرفته شده از محل نشان می‌دهد یک شورلت کوپه قرمز (Chevrolet Corvette coupe) در آن زمان در این منطقه بوده است.

سهیل رفیع‌پور این جوان ایرانی اگرچه پس از حادثه به بیمارستان انتقال پیدا کرد ولی در اثر شدت جراحات وارده کشته شده است.

به گفته پلیس، حادثه مرگبار شب کریسمس یک حادثه تیراندازی اتفاقی و معمولی نبوده و قرار است علت اصلی مرگ این جوان مشخص شود.

گفتنی است سال 2018 تعداد قربانیان جنایی تورنتو به بالاترین رقم طی سال‌های اخیرا رسیده و بسیاری از مردم خواستار محدود شدن استفاده از سلاح گرم در این شهر هستند.

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز