تفاوت منطقه ای در بازار املاک جی تی ای: منطقه ی غرب نسبت به منطقه ی شرق، بازار داغ تری دارد!

Submitted on س., 02/26/2019 - 20:37

با توجه به گزارش منتشر شده از شرکت مشاوران املاک مشهور ریمکس از پنج سال گذشته، بازار املاک جی تی ای تفاوت های منطقه ای فاحشی را آغاز کرده است. بنظر می رسد که بازار املاک در ناحیه ی شرق سرد تر است درحالیکه بازار املاک در ناحیه ی غرب داغ تر است. در اینجا اشاره ای به حجم فروش و معاملات و تغییرات قیمت خانه شده است

آنچنان که در نمودار زیر مشاهده می نمایید، در منطقه ی Halton Region، تورنتوی مرکزی و پایانه ی غربی، حومه ی Simcoe County در پنج سال گذشته، معاملات خانه افزایش داشته است. بیشترین افزایش مربوط به Halton area با افزایش ٪۲/۳ درصد می باشد. متعاقب آن، Toronto's Central District با افزایش ٪۱/۹ درصد و سپس غرب تورنتو و Simcoe County ٪۰/۶ به ترتبب با ٪۰/۹ و افزایش می باشد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، قسمت شرقی جی تی ای، شامل منطقه ی یورک نیز می شود که در پنج سال گذشته حجم فروش خانه در این منطقه کاهش یافت. بیشترین کاهش در منطقه ی یورک بود که به ٪۳/۲ درصد رسید. پس از آن منطقه ی شرق تورنتو، Peel و Tulane کاهش داشته اند.

نمودارها نیز نشان می دهند که تعداد معاملات خانه های فروخته شده در سال ۲۰۱۸ در مناطق Peel, York, Duran, and Toronto East regions نسبت به سال ۲۰۱۳ به طور قابل توجهی کاهش یافته است. در مناطق Halton and Simcoe County حجم معاملات افزایش یافته است و در منطقه ی مرکزی تغییری مشاهده نمی شود.

Christopher Alexander، مدیر عامل منطقه ی آتلانتیک کانادا و ریمکس در اونتاریو، اظهار کرد که این شگفت آور نیست و بستگی به عوامل زیر دارد: بدتر شدن توانایی خرید خانه در اکثر مناطق، سیستم حمل و نقل آسان بین غرب جی تی ای و داون تاون در تورنتو. خانه های جدیدی که در بازار غرب وجود دارند، بازار غرب جی تی ای را جذاب تر کرده است.

Alexander همچنین گفت: تغییر قیمت در غرب تورنتو همچنان این مشکل را به تصویر می کشد. برای مثال: در پنج سال گذشته قیمت خانه در برلینگتون واقع در Howden district نه تنها دو برابر شده است بلکه قیمت خانه خیلی سریع بالا رفته است. متوسط قیمت خانه تا ٪۵۰ افزایش یافته است و به ۷۶۹۰۰۰ دلار رسیده است.

اگر بیشتر به سمت غرب بروید، هامیلتون که دیگر جزئی از جی تی ای نیست همین وضعیت را دارد. از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ قیمت خانه در این منطقه تا ۱۹۶۱۰۴ دلار بالا رفته است که معادل ٪۶۶ افزایش می باشد که از حداکثر صعود قیمت در تورنتو ٪۵۹ درصد می باشد، بیشتر است.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز