نظرات یک کارشناس داوری درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و مس| گل عبدی آفساید بود؟

Submitted on ش., 04/15/2023 - 08:30

سلیمانی در گفت و گو با همشهری آنلاین درمورد قضاوت بازی پرسپولیس و مس کرمان، اظهار داشت: روی گل سعید صادقی مدافع مس کرمان با نفر سانترکننده روی یک خط مساوی قرار دارد  و اعلام گل صحیح است.

وی افزود: در صحنه پنالتی اول پرسپولیس، دو مدافع مس باید پشت قوس ۱۸ قدم باشند، اما آن‌ها تخلف کرده و زودتر وارد محوطه جریمه می‌شوند. به همین دلیل از آنجایی که توپ گل شد، نیازی به تکرار پنالتی نبود.

سلیمانی ادامه داد: در صحنه برخورد توپ به دست آرمان شهدادنژاد در دقیقه ۳۰ نیز دست دروازه‌بان مس کرمان محیطی را اشغال نکرده و ادامه بازی درست بود.

کارشناس داوری فوتبال تاکید کرد: تکرار پنالتی روی پنالتی دوم گولسیانی هم سخت‌گیرانه بود. مهاجم پرسپولیس یک گام می‌گذارد و پس از آن می‌ایستد. به همین دلیل پنالتی نباید تکرار می‌شد.

سلیمانی عنوان کرد: اعلام آفساید روی گل مهدی عبدی هم کاملا درست بود و هیچ شک و شهبه‌ای در آن وجود نداشت. 

وی تصریح کرد: روی گل دانیال اسماعیلی‌فر نیز آفساید به درستی تشخیص داده شد، زیرا زننده گل پیش از ضربه ترابی یک سر و گردن درون آفساید قرار داشت.

این کارشناس داوری افزود: همچنین اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در دقیقه ۸۵ هم کاملاً درست بود، زیرا مدافع مس اصلاً به توپ ضربه نزد بلکه به پای آل‌کثیر ضربه زد.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز