تا زمانی که ایران خط مشی خود را تغییر ندهد و نقش سازنده در منطقه ایفا نکند، موضع کویت در قبال تهران همانند سابق است!/اخبار مصور

Submitted on جمعه, 09/21/2018 - 23:55


صبح امروز بخشی از تالاب هورالعظیم در نزدیکی جاده زهیریه دچار آتش سوزی شد. مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به عمدی بودن آتش سوزی در بخشی از تالاب هورالعظیم در ایران، گفت: ۲عامل این آتش سوزی ظهر جمعه در حین آتش زدن نیزارهای تالاب دستگیر شدند.


صادق زیباکلام: در فضای مجازی پستی را درباره‌ سخنان یکی از مسوولان روحانی گذاشته بودم که در آن گفته بودند «برای سمت‌هایی که باید روحانیان عهده‌دار شوند، مثل نهاد رهبری در دانشگاه ها یا قوای مسلح، در آینده به سیصد روحانی نیاز داریم‌» و من در پاسخ به ایشان گفتم «اگر این افراد که عهده‌دار سمت شدند به طور میانگین هرکدام دو و نیم میلیون تومان حقوق بگیرند، جمع آن‌ها در سال حدود ۸ میلیارد تومان می‌شود.» حالا تندروها به من حمله می‌کنند که کدام طلبه ماهی دو و نیم‌میلیون تومان می‌گیرد؟ در حالی که من هرگز نگفته‌ام که طلبه‌ها دو و نیم میلیون تومان حقوق می‌گیرند بلکه گفته بودم وقتی آن‌ها سمت‌های تربیتی، فرهنگی، مدیریتی و پژوهشی را احراز می‌کنند مشخص است که کم ترین حقوقشان به عنوان روحانی در آن نهاد دو و نیم میلیون تومان است. منظور اینکه به خودشان اجازه می‌دهند راحت تحریف کنند.


مراسم عزاداری شام غریبان با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی شب گذشته برگزار شد. محمود احمدی نژاد رییس جمهور پیشین کشورمان نیز در این مراسم حاضر بود.


ابوترابی‌فرد، امام جمعه تهران: باید با رژیم اشغالگر قدس خداحافظی کنی. آقای نتانیاهو شما و سرویس‌های اطلاعاتی‌تان خوب می‌دانید که زمان خداحافظی فرا رسیده و مقاومت حزب‌الله و مردم غزه در چه جایگاه قدرتی قرار دارد.


بر اساس ادعای منابع داخلی، باشگاه تراکتورسازی به دنبال جذب روبرتو کارلوس مدافع افسانه ای سابق رئال مادرید و تیم ملی برزیل است و با او مذاکرات موفقی هم داشته است! گفته می شود پیشنهاد اولیه تراکتوری ها برای جذب کارلوس رقمی حدود ۲ میلیون یورو یا چیزی معادل 32 میلیاردتومان است.


ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس روز جمعه در اظهاراتی تند از مخالفت اروپا با طرح پیشنهادی دولتش برای خروج از اتحادیه اروپا انتقاد کرد و مدعی شد که طرف اروپایی مذاکرات برگزیت را به بن‌بست کشانده است.


تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران، امشب و برای نخستین بار عازم مسابقات بین المللی لبنان می شوند. این تورنمنت، اولین مسابقه بین المللی کشتی کلاسیک بانوان زیر نظر اتحادیه جهانی است که پیش بینی می شود با حضور بانوان حداقل ده کشور دنیا در لبنان برگزار شود و با توجه به نوپا بودن این شیوه از کشتی بانوان که مطابق ضوابط داوری و نوع پوشش خاص خود برگزار می شود، به نظر می رسد حضور نمایندگان سایر کشورها از جمله قرقیزستان، عراق، ایتالیا، آذربایجان، بنگلادش، هندوستان، ارمنستان، گرجستان، لبنان، و... احتمالا برخی کشورهای دیگر، برای شناخت نسبت به ویژگی های این شیوه از کشتی بانوان باشد.


علی السعید معاون وزیر خارجه کویت در امور آسیا در اظهاراتی عنوان کرد: تا زمانی که ایران خط مشی خود را تغییر ندهد و نقش سازنده در منطقه ایفا نکند، موضع کویت در قبال تهران همانند سابق است!

منبع
tabnak
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز