بیکاری 14 سگ پلیس در پی قانونی شدن ماری جوانا

Submitted on پ., 07/26/2018 - 20:17

بیکاری 14 سگ پلیس در پی قانونی شدن ماری جوانا
بنا به یک گفته قدیمی شما نمی توانید به یک سگ پیر حقه های جدید آموزش دهید. به همین دلیل پس از قانونی شدن مصرف تفریحی ماری جوانا، Luke و 13 سگ پلیس دیگر که وظیفه کشف ماری جوانا را داشتند تا 17 اکتبر بیکار می شوند.

پس از بیکاری این 14 سگ لازم است سگ های جدیدی برای کشف دیگر مواد مخدر آموزش ببینند که این کار حدود 5000 دلار هزینه دارد. این سگ ها در ایالت های نیوفاوندلند و لابرادور، بریتیش کلمبیا، آلبرتا، نوا اسکوشیا، نیوبرانزویک و مانیتوبا مشغول به کار بودند.

سگ های پلیس 12% نیروهای مامورین مبارزه با مواد مخدر را تشکیل می دهند. Gary Creed، تعلیم دهنده اصلی سگ های پلیس می گوید این بزرگترین جایگزینی در طول دوره کاری او بوده است. با توجه به این که تنها 7 تعلیم دهنده در این موسسه هستند وی مطمئن نیست تا تاریخ اعلام شده جایگزینی سگ های جدید کامل شود. اینکه مامورین پلیس چگونه می خواهند بدون همکاران چهارپای خود به ماموریت بروند یکی از مشکلات اصلی می باشد. Creed با بیان اینکه حدود 20 تا 50 روز طول می کشد تا سگ های جدید آموزش ببینند اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال این جایگزینی تکمیل شود.

از آنجایی که رابطه بین مامورین پلیس و سگ ها بسیار قوی می باشد، مامورین می توانند پس از بیکاری سگ ها آن ها را به عنوان حیوان خانگی به منزل ببرند. اکنون زمان آن رسیده تا این سگ های پلیس تمام روز را به بازی بگذرانند.

فراخوان کراکرز گولدفیش به دلیل آلودگی به سالمونلا در سراسر کانادا
کارخانه ی تولید بیسکوییت کراکرز گولدفیش به علت آلودگی به سالمونلا فراخوان زد.

طیق اعلام اداره نظارت و بازرسی مواد غذایی کانادا این فراخوان شامل بیسکوییت های Cratchers Xtreme Cheddar Crafted میشود که در بسته های 180 گرم و 69 گرمی به فروش می رسد.

بسته های بزرگتر تا ژانویه و فوریه سال بعد انقضا دارند در حالی که بسته های کوچکتر فقط تا ژانویه انقضا دارند.

CFIA گقت این فراخوان، توسط کمپانی کمپبل کانادا صادر شده و در کشور دیگری هم این فراخوان را زده اند.

آژانس فدرال می گوید هیچ گونه بیماری مربوط به مصرف این محصولات گزارش نشده، و هیچ گزارشی از بازگرداندن محصول به فروشگاه نداشتیم.

غذای آلوده به باکتری سالمونلا هیچ گونه علایم آلودگی ندارد و هیچ بوی بدی نمیدهد فقط موجب بیماری شما می شود. کودکان، زنان باردار، سالمندان و افرادی که دارای سیستم ایمنی بدنی ضعیف هستند ممکن است دچار عفونت های جدی و گاه مرگبار شوند.

افراد سالم ممکن است علائم کوتاه مدت مانند تب، سردرد، استفراغ، حالت تهوع، گرفتگی شکمی و اسهال داشته باشند.

همه چیز در مورد تیراندازی مرگبار در Danforth تورنتو: مرگ یک زن و دختر و مجروح شدن 13 تن دیگر
در پی تیراندازی های شب دوشنبه 23 جولای در Danforth تورنتو پلیس اعلام کرد که Reese Fallon و یک دختر ده ساله در این صانحه جان باخته اند. 13 تن دیگر نیز در این حادثه مجروح شده اند که حال برخی از آنان وخیم است. Faisal Hussain که مسبب این حوادث بود نیز کشته شده است، پلیس در حال بررسی است که آیا این فرد با گلوله پلیس کشته شده و یا خودکشی کرده است.

Falagario که سال هاست در این منطقه زندگی میکند به پلیس اعلام کرد که حدود ساعت ده شب تیراندازی شروع شده، به محض شنیدن صدای تیراندازی او و شوهرش به سرعت به سمت بستنی فروشی که در همان حوالی بوده میروند. آنها با Fallon مواجه میشوند که تیر خورده است، Falagario میگوید که فقط به او میگفتم تنها نیست و امیدوارم خانواده اش بدانند که دخترشان در لحظات آخر تنها نبوده است. Fallon به تازگی از کالج فارغ التحصیل شده بود و قصد داشت برای ادامه تحصیل به دانشگاه McMaster برود.

پلیس همچنین اعلام کرد که هویت دختر ده ساله نیز مشخص شده است اما خانواده اش نمیخواهند که نام او منتشر شود.

تیراندازی در منطقه Danforth رخ داده است، محله ای پر از رستوران و بار در نزدیکی مرکز شهر تورنتو. شاهدان اعلام کرده اند که تیراندازی ناگهان شروع شده است و آنها برای نجات جاشان شروع به دویدن کرده اند.

رییس پلیس Mark Saunders اعلام کرده که هنوز انگیزه های این فرد برای حمله مشخص نیست، اما در این تابستان موارد مشابهی رخ داده است. وی همچنین اعلام کرد که این مشکلات یک شبه حل نخواهند شد. او همچنین اعلام کرد که پلیس تدابیر امنیتی شدیدتری را اتخاذ خواهد کرد و از مردم خواست تا هرگونه مدرکی راجع به این حادثه دارند به پلیس گزارش دهند. وی همچنین افزود که این مسئله بسیار مهم است و پلیس به دنبال کشف ریشه های این حادثه مرگبار است.

سلاح بعد از تیراندازی پیدا شد
SIU که مسئول بررسی موارد اینچنینی است اعلام کرده که چگونگی زخمی شدن و انگیزه های تیرانداز مورد بررسی است. SIU همچنین اعلام کرد که بعد از تیراندازی میان مجرم و پلیس، مجرم فرار میکند و بعد از مدتی پلیس جسد او را پیدا میکند.

اتفاق غیر قابل بیان
شهردار John Tory علاوه بر تسلیت گفتن به خانواده افرادی که در این حادثه آسیب دیده اند، از افرادی که برای کمک به مجروحان نیز به سرعت به این منطقه رفته اند تشکر کرد. شهرداد همچنین اعلام کرده که این حمله، حمله ی به شهر بوده است و صحبت کردن راجع به آن غیرممکن است. شهردار همچنین اعلام کرد که در حال رایزنی با مقامات برای حل اساسی مشکل تفنگ و جلوگیری از اتفاقات اینچنینی در تورنتو است. شهردار همچنین اعلام کرد که تورنتو و مردم این شهر در این اتفاقات تنها نیستند. وی همچنین از مردم درخواست کرد که اگر هرگونه فیلم یا گزارشی راجع به این حادثه دارند به پلیس اطلاع دهند. مقامات مختلف این حادثه را تسلیت گفته و گفته اند که باید از وقوع اینگونه حوادث در آینده جلوگیری کرد.

خانواده Faisal Hussain علت این تیراندازی مرگبار را در بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با قربانیان و خانواده‌هایشان اعلام کردند که فرزندشان از بیماری روانی و افسردگی رنج میبرده. و سال های زیادی تحت نظر روان‌پزشکان و متخصصان بوده و ابراز داشتند که هرگز فکر نمی‌کردند فرزندشان چنین سرنوشت فاجعه‌باری داشته باشد.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز