بنایی که نشان و هویت تورنتو می باشد از بین می رود و یک ساختمان چهل طبقه با پانصد واحد جایگزین آن می شود!

Submitted on ی., 07/28/2019 - 11:50

بنا به گزارش تورنتو استار، در قلب داون تاون تورنتو یا منطقه ی بسیار پر رونق تورنتو ۵۰۰ واحد کاندوی چهل طبقه ی لوکس سر بلند کرده است اما برای عموم مردم و حتی
کانادایی ها موجب ناراحتی شده است. نشان تورنتو از بین خواهد رفت و تخریب خواهد شد.

دو ساختمانی که باید تخریب شود، یکی از آنها بار ورزشی Gretzky و رستوران می باشد و دوستارانش از آن حرف می زنند و دیگری یک تئاتر صد ساله تورنتو است که نامش The Second City Toronto می باشد.

نگاه کنید این دو ساختمان در حقیقت یکی است و همانند هم هستند. تصویر سمت چپ در بالا نشانگر فردی است که هاکی روی یخ بازی می کند:

در قلب ساکنان تورنتو، شاید صاحب رستوران نام این رستوران را بعد از اینکه در بزرگترین مسابقه ی افسانه ای در تاریخ هاکی روی یخ سوپر استار شد، گذاشت. زیرا که این دو بنا نه تنها تاریخی محسوب می شوند بلکه خاطرات فراموش نشدنی بسیاری از این مکان ها بجای مانده است.

از آنجاییکه می دانیم هاکی روی یخ فوتبال ملی کاناداست، حقیقتاً کانادا بزرگترین سوپر استارهاکی روی یخ در تاریخ است. این شخص در کانادا نا شناخته است و همتای اسطوره ی آمریکایی بسکتبال Jordan می باشد. اسم این شخص Wayne Gretzky می باشد و اسم مستعارش "Great One" است که در دنیای هاکی روی یخ منحصر به فرد است.

شاید ندانید ، نام قهرمان جدید NBA رپتورز اولین کسی بود که رسماً در این مکان اعلام شد و بزرگترین گردهمایی هاکی روی یخ همراه با Gretzky سلطان هاکی در همین مکان برگزار شد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، طرفداران هاکی خوشحال نیستند که این مکانی که باعث خوشحالی همه می شد و احساسات نوستالژیک متولد می شد توسط یک ساختمان بی روح جایگزین شود. اگر به این رستوران بروید ممکن است قهرمان هاکی را آنجا نبینید ولی مطمئناً پدر این قهرمان را آنجا خواهید دید:

اگرچه معلوم نیست چه زمانی قرار است این ساختمان بلند ساخته شود، Gretzky اعلام کرد که این تابستان آخرین تابستانی بعد از ۲۶ سال بازگشایی خواهد بود. تئاتر کمدی Second City در فیسبوک اعلام کرد که این مکان سال ۲۰۲۰ بسته می شود و جزئیات را بعداً اعلام می کند.

بعد از اینکه اخبار منتشر شد، بسیاری از طرفداران ناراحت شدند و فریاد خود را با اینترنت به گوش همه رساندند:

من نمی دانم که کدام سازنده تصمیم به ساخت این پروژه ی این کاندو دارد؟ چقدر برای خرید این زمین طلایی پول لازم است؟ من همچنین توانایی این را دارم که نشان و هویت تورنتو را برای ساخت و ساز دوباره تحت فشار قرار دهم. من فقط ساختمان ۴۰ طبقه و ۵۰۰ واحد مسکونی خبر دارم.

این واضح است که Second City تاریخ تورنتو را با خود حمل می کند و Gretzky طرفداران بسیاری دارد که او را به خاطر خواهند داشت ولی با بولدوزر محو خواهند شد مانند عمارت قدیمی «Terracotta house» که دیر زمانی نیست تبدیل به خانه شد. یا مانند "Honest Ed's" که توسط خانه سازان تورنتو ناپدید خواهد شد.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز