بازار املاک کانادا دوباره بهبود می یابد. جدید ترین اخبار ماه آپریل خوشحال کننده است!

Submitted on جمعه, 05/10/2019 - 21:18

بازار ساخت خانه های جدید کانادا در ماه آپریل در مقایسه با ماه مارچ ۲۰٪ رشد داشته داشته است. این ترقی به دلیل پروژه های جدید برای ساخت کاندو و تاون هاوس می باشد.

بنا بر گزارش آژانس خبری کانادا، شرکت مورتگیج و بازار املاک کانادا روز چهارشنبه گفت، تعدیل فصل در ماه آپریل شروع شده است و تعداد ۲۳۵۴۶۰ باب خانه ی جدید ساخته شده است که نسبت به ماه مارچ با ساخت ۱۹۱۹۸۱ باب خانه افزایش ۲۲ درصدی داشته است.

کارشناسان Thomson Reuters پیش بینی کرده بودند که ساخت سالانه ی خانه در ماه آپریل ۱۹۶۴۰۰ باب خانه باشد در حالیکه این عدد به ۲۳۵۴۶۰ باب خانه رسید.

کارشناس اقتصادی بازار املاک بی ام او Priscilla Thiagamoorthy به این نکته اشاره کرد که اگرچه بازار املاک کانادا در آغاز سال بازار آرامی بود ولی اطلاعات اخیر نشان می دهد بازار روند کاهشی خود را متوقف کرده است و مجدداً جهش خواهد یافت.

وی متذکر شد نیاز های اولیه بازار هنوز ثابت است و مردم هنوز خانه می خواهند، رشد جمعیت و بازار کار نیز بسیار قوی است.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، به طور کلی رشد بازار که با شروع جدیدی در ماه آپریل آغاز شد، پروژه های چند واحدی مانند کاندومینیم، آپارتمان و تاون هاس در محدوده ی شهری بیش از همه افزایش یافت و این رشد نسبت به ماه مارچ با ساخت ۱۷۵۷۳۲ باب خانه به ۲۹/۶٪ رسید.

تعداد خانه های مستقل در کلانشهرها تا ۶٪ نسبت به ماه گذشته با تعداد ۴۴۶۵۵ باب خانه افزایش نشان داد. Josh Nye، کارشناس اقتصادی رویال بانک اشاره کرد که بازار خانه های دست دوم نشانه هایی از تعادل دارد و صنعت ساخت و ساز خانه بخصوص ساخت خانه های چند یونیتی قوی شده است. این نشان می دهد که صنعت املاک کانادا بعد از امسال نسبت به سال گذشته که اقتصاد کانادا را ضعیف کرده بود،
تغییر خواهد کرد و بازار بدون تنشی خواهد بود.

از نقطه نظر منطقه ای، رشد در خانه های چند یونیتی که در اونتاریو، بریتیش کلمبیا و آلبرتا آغاز شده است بیشتر از استان های دیگر می باشد.

در مقایسه با ماه مارچ تعداد خانه های جدید که در اونتاریو آغاز شد تا ۴۶٪ افزایش یافت و در بی سی ۵۱٪ و در آلبرتا ۳۶٪ افزایش داشت.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز