افزایش قیمت مواد غذایی بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای کانادا در بحبوحه فشارهای اقتصادی

Submitted on ی., 09/23/2018 - 20:29

افزایش قیمت مواد غذایی بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای کانادا در بحبوحه فشارهای اقتصادی
مدیران اجرایی سه فقره از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی کانادا (Metro، Loblaw، Empire co)، بر این باورند که قیمت مواد غذایی موجود در فروشگاه هایشان به زودی افزایش خواهد یافت.

مدیران ارشد این فروشگاه ها در مصاحبه ای اظهار داشتند که افزایش هزینه های اخیر در حوزه صنعت، از جمله افزایش حداقل دستمزد در برخی از استان ها، افزایش هزینه های سوخت و حمل و نقل و مشکلات تجاری مداوم با ایالات متحده، افزایش نرخ تورم را موجب خواهد گشت.

Eric La Fleche، مدیر عامل Metro، این تورمات را ناشی از فشارهای اقتصادی در طی یک سال گذشته دانسته و از آغاز ارائه خدمات تحویل درب منزل این فروشگاه از سال 2019 در انتاریو خبر داد.

Michael Medline، مدیر عامل Empire نیز اعلام داشت با وجود ثابت ماندن قیمت های این فروشگاه در اکثر مواقع، این بار بر خلاف میل خود تعرفه ها را اعمال کرده، ولی هیچ سهم بازاری دریافت نخواهد کرد. وی همچنین از شراکت با شرکت بریتانیایی Ocado به منظور ایجاد مرکزی اجرایی در تورنتو تا بهار 2020 خبر داده که قادر خواهد بود سفارش مشتریان را ظرف چند دقیقه تحویل دهد.

Galen Weston، مدیرعامل Loblaw نیز از تورم 1.5 درصدی خبر داده و افزود زین پس مشتریان در 17 شهر می توانند با استفاده از برنامه Instacart سفارشات خود را درب منزل تحویل گیرند.

افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان اداره پست در کانادا
به دستور دولت در روز پنج شنبه حکمی صادر شد که طی آن حقوق پرداختی کارکنان اداره پست در روستاها و حومه شهر در سراسر کانادا افزایش می یابد.

جان همیلتون، سخنگوی اداره پست کانادا بیان کرد که اکثریت کارکنان اداره پست در روستا و حومه شهر را خانم ها تشکیل میدهند، وی به افزایش 25 درصدی حقوق و مزایای نیز اشاره کرد.

یکی از نمایندگان مجلس کانادا، کتی کندی، ذکر کرد سوای مزایا، افزایش حقوق به مبلغ 13000 دلار در سال میباشد.

جسیکا مک دونالد، رئیس اداره پست کانادا، متعهد شد که به سرعت تغییرات در پرداخت حقوق را انجام میدهد و از این حکم صادر شده تقدیر نمود.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز