اختصاص بودجه 25 میلیون دلاری دولت داگ فورد جهت مبارزه با تبهکاران و فروش غیر قانونی اسلحه در تورنتو

Submitted on جمعه, 08/10/2018 - 21:14

اختصاص بودجه 25 میلیون دلاری دولت داگ فورد جهت مبارزه با تبهکاران و فروش غیر قانونی اسلحه در تورنتو
از زمانیکه فروش غیر قانونی اسلحه در تورنتو رو به افزایش است، دولت جدید فورد طرح های خود را برای مقابله با این کار غیرقانونی و همچنین باندهای تبهکاری در شهر، اعلام کرده است.

روز پنج شنبه نخست وزیر داگ فورد خبر از سرمایه گذاری جدیدی داد. وی اعلام کرد که دولت استانی 25 میلیون دلار برای تأمین ابزار و منابع لازم برای حفاظت خانواده های بی گناه از تهدید خشونت های مربوط به مواد مخدر، اسلحه و باندهای تبهکاری، سرمایه گذاری می کند.

این بودجه جدید علاوه بر 76 میلیون دلاریست که در حال حاضر برای حمایت از سرویس پلیس تورنتو ارائه می شود.

فورد ذکر کرد: "وقت آن رسیده که به طور جدی با فروش اسلحه و باندهای تبهکاری مقابله کند. "و من افتخار می کنم که دولت در این زمینه پله های ترقی را با موفقیت طی کرده است."

وی در ادامه اذعان داشت "با اعلامیه امروز، پیام هایمان را به طور واضح به گوش جنایتکاران در خیابان و فروشندگان اسلحه رساندیم. پلیس ها را با ابزارهای پیشرفته لازم برای مبارزه با جرم و جنایت در سطح شهر تجهیز میکنیم.

این بودجه شامل 7.6 ملیون دلار برای تیم های SWAT در هر دادگاه در شهر میشود. 18 میلیون دلار باقی مانده خرج منابع اضافی دیگر مانند تیم های تحقیق و تحلیل لازم برای مبارزه با مواد مخدر و جرم و جنایت اسلحه میشود.

فورد همچنین از شهر تورنتو و دولت فدرال خواست تا "هر یک کار خود را " طبق تعهدات مالی استان انجام دهند.

فورد اظهار داشت: "فدرال ها باید بیشتر تلاش کنند و در شهر باید قدم بزرگی برداشته شود، زیرا همه برنامه هایمان برای حفظ امنیت جوامعمان میباشد."

جمع آوری بیش از 500,000 اسباب بازی Dollarama در سراسر کانادا به علت وجود مواد شیمیایی
سازمان سلامت کانادا برخی از اسباب بازی های شرکت Dollarama را به خاطر وجود درصد بالای phthalates جمع آوری خواهد کرد. این جمع آوری شامل 516,125 اسکیپ بال که بین سالهای 2012 تا 2018 فروخته شده اند میشود.

تاکنون مورد شکایت و یا مجروحیتی از این اسباب بازی های ساخت چین گزارش نشده است، اما سازمان سلامت نگران مواد تشکیل دهنده آنها است.

اگر کودکان این وسیله ها را زیاد بجوند و یا زیاد در دهنشان بکنند ممکن است دچار مشکلات تولید مثل و یا ناهنجاری شوند.

این اقدامات منجر به تضمین امنیت وسایل کودکان خواهد شد. سازمان سلامت از مردم درخواست کرده این اسباب بازی ها را از دسترس کودکان دور کنند و همچنین اعلام کرده که خرید و فروش این وسایل غیرقانونی است.

عرضه آبجوی یک دلاری از 27 آگوست در انتاریو
انتاریو طرح آبجوی یک دلاری را با ارایه طرح های تشویقی غیرمالی به عرضه کنندگان آبجو یک دلاری شروع کرده است. برخی دولت را متهم کرده اند که به جای تمرکز روی مواردی مثل تحصیلات، تمرکزش بر اینچنین مواردی است.

Doug Ford با این اقدام به یکی از وعده های انتخاباتیش عمل خواهد کرد، او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نگران پایین آمدن کیفیت نیست اعلام کرد که او به مصرف کنندگان اعتماد دارد و مطمین است آنها روش هایی بهتر خواهند یافت. او همچنین افزود که این طرح برای کمک به اقتصاد مصرف کنندگان است. این کاهش قیمت بازی دو سر برد است، زیرا در میزان مالیات دریافتی از آبجو تغیری حاصل نخواهد شد.

اما این طرح مخالفانی نیز داشته است
MADD در بیانیه ای اعلام کرده که "پایین آوردن قیمت الکل منجر به افزایش خطر برای سلامت عمومی خواهد شد. پایین آمدن قیمت الکل منجر به بالارفتن مصرف خواهد شد، به خصوص در میان افرادی که سو مصرف الکل دارند، و میان افراد جوان این افزایش میتواند منجر به افزایش خطرات مرتبط به الکل مانند رانندگی با حواس پرت شود."

دمکرات ها اعلام کرده اند این اقداامات نشان دهنده این است که اولویت های Ford عجیب هستند و این که این اقدام به گونه ای پرداخت سوبسید به شرکت های آبجو خواهد بود.

The Greens اعلام کرده که این اقدام در جهت پرت کردن حواس مردم از تصمیمات دولت برای تغیرات در سیستم آموزش موارد جنسی است.

Mike Schreiner همچنین افزود که بعد از مدت ها انتظار این چیزی است که دولت برای بهبود زندگی افراد فقیر در نظر دارد. او همچنین افزود که آیا نخست وزیر فکر میکند که این طرح باعث حل مشکلات واقعی خواهد شد؟

بعضی شرکت ها این طرح را توهین آمیز به افراد شاغل در این صنعت دانسته اند، زیرا که آنها را حریص نشان میدهد. در حالی که به خصوص با وجود افزایش قیمت اخیر در حوزه آلومینیوم و موارد مالیاتی قیمت آبجو در حالت کنونی کمترین قیمت ممکن است.

در این راستا یک شرکت اعلام کرده که از این طرح استقبال خواهد کرد و آبجوی یک دلاری، بدون کاهش کیفیت ارایه خواهد کرد. اما شرکت معروف دیگری با این طرح مخالفت کرده و اعلام کرده که آنها نمیخواهند محصولاتشان را رقیق تر کنند. Troy Burtch همچنین اعلام کرد که با افزایش ده درصدی عوارض آلومینیوم ورودی از آمریکا، شاهد افزایش هزینه بسته بندی بوده ایم که باعث کمترشدن حاشیه سود شده است.

بلاگر های فعال در حوزه آبجو همچنین راجع به کیفیت آبجوی یک دلاری شک دارند.

Ben Johnson فعال مجازی اعلام کرده که فقط شرکت های چندملیتی که تولید بسیار بالایی دارند میتوانند آبجو را با این قیمت بفروشند. او همچنین معتقد است این اقدام ممکن است باعث شود تا کارخانه ها برای پایین آوردن هزینه تمام شده، کیفیت مواد مصرفیشان را کم کنند.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز