آبجوسازی Molson Coors تصمیم به فروش آبجوهای حاوی ماریجوانا در کانادا دارد

Submitted on پ., 07/05/2018 - 16:06

آبجوسازی Molson Coors تصمیم به فروش آبجوهای حاوی ماریجوانا در کانادا دارد
ایده آبجوی حاوی ماریجوانا مدتهاست که در ذهن علاقه مندان به ماریجوانا برانگیخته و ممکن است بزودی در قفسه فروشگاه های کانادا جای بگیرد.

طبق گزارش شرکت آبجو سازی Molson Coors Brewing طی مذاکراتی با چندین شرکت مختلف کانابیس در کانادا درصدد سرمایه گذاری در تولید و عرضه ابجو های حاوی ماریجوانا برآمده است – این درحالیست که پس از قانونی شدن رسمی ماریجوانای تفننی در کانادا ممکن است فروش ابجوی شرکتها متوقف شود.

یک منبع اطلاعاتی آگاه به مذاکرات Molson Coors به شبکه خبری بلومبرگ گفته است که این شرکت به دنبال ساخت محصولی با کیفیت و حجم بالاست تا شرمنده مشتریان نشود."

به گفته این منبع این شرکت همچنین بیشتر علاقه مند به ماریجوانایی است که سریعترین تاثیر را داشته باشد و مدت زمان تاثیر آن حداقل 15 تا 20 دقیقه نسبت به مصرف 1 تا 2 لیوان آبجو کاهش یابد.

طبق گزارش Denver Post، شرکت Molson Coors اولین شرکتی نیست که در تلاش برای رسیدن به سوددهی از تولید ماریجوانا باشد. سال گذشته شرکت Constellation Brands که تولید عمده آبجو هایی با برند Ballast Point ،Corona و Pacifico را مدیریت میکرد کمترین سهام را از بزرگترین تولید کننده ماریجوونا –Canopy Growth Growth- خریداری کرد.

Lex Corwin موسس Stone Road Farms شرکت تولید کننده کانابیس در لس آنجلس، پیش بینی میکند که سرمایه گذاران این چنین ایندیکاهایی در راه هستند.

وی در گفتگو با Huffpost گفت "همانطور که تجارت الکل آمریکایی از سوی سه شرکت بزرگ کنترل میشود، تجارت قانونی کانابیس زمانیکه از سوی فدرال قانونی شود هم توسط چند شرکت غول پیکر اداره خواهد شد. و این درحالیست که هنوز برندهای ابجوسازی کوچکی با طرفداران وفادار خود وجود دارند که به کار خود ادامه خواهند داد."

Amy Morgolis، بنیانگذارو برنامه ریز موسسه The Initiative، بویژه برای کارآفرینان و مدیران زن تولید کننده کانابیس، در اینباره گفت: "در همین حال، دیگران نظاره گر عملکرد شرکت Molson Coors در اداره کردن پروژه جدید تولید ماریجوونا خواهند بود."

وی اظهار کرد "این شروع آنچیزی است که واقعا قانونی بنظر میرسد و دیگر کشورها باید از نزدیک نظاره گر باشند. به گفته وی درحالیکه ممکن است در ترکیب الکل و کانابیس روانگردان خطراتی وجود داشته باشد بنابراین کانادا که زیر ذره بین از سوی دیگر کشورهاست باید از عهده مدیریت و اداره این چالشها بخوبی برآید."

​تغییراتی در استاندارد ابجو در کانادا در جهت ارتقای کیفیت آن
مقامات فدرال قصد دارند تا تغییراتی را بر استانداردهای ابجوی ملی اعمال کنند که طبق آن مقدار ترکیبات مجاز در یک پینت افزایش می یابد و ابجو ساز ها مجبور به درج لیست ترکیبات روی بطری ها هستند. تقریبا 1.75 میلیون کانادایی حساسیت غذایی, بیماری گوارشی دارند و در صورتی که ترکیبات روی بطری درج شود آنها بهتر می توانند در جهت انتخاب نوشیدنی تصمیم بگیرند.

در فاصله بین سال های 1990 تا 2017 شمار آبجوسازی های کانادایی از 62 به 750 رسید, در حالی که شمار برند های ابجو از 400 به 7000 رسید. پیش از این ابجوها به سبک ها و انواع مختلفی مانند ale ،stout ،porter و malt liquor طبقه بندی شده بودند.

اکنون مقامات قصد دارند تا محدودیت هایی را برای ظرفیت شکر و ساده سازی زبان بیان افزودنی ها ایجاد کند. مشاور فنی صنعت ابجوسازی انتاریو، Dirk Bendiaj اظهار کرد که ابجوسازها می توانند از میوه های مختلف و اسطوخودوس یا گشنیز استفاده کنند. برای مثال نمونه های کوچکی را برای تست در فروشگها ارائه دهند. وی افزود مقررات پیشنهادی مانع خلاقیت نمی شوند.

بررسی های دولت نشان می دهد که تغییرات باعث نواوری در صنعت ابجو می شود. دولت کانادا هزینه قوانین جدید در صنعت ابجو سازی کانادا را تقریبا 5.48 میلیون دلار براورد کرده است.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز