طوفان سرخ ها در آزادی با شاهکار ترابی | نقش پرسپولیس با گلباران گل گهر روی جام افتاد

Submitted on جمعه, 05/12/2023 - 15:34

به گزارش همشهری آنلاین  هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز جمعه به طور همزمان و با برگزاری ۸ دیدار آغاز شد که در یکی از حساس ترین بازی ها پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید تا همچنان مدعی شماره یک قهرمانی در لیگ باشد.

برای پرسپولیس در این بازی مهدی ترابی ۳ بار و  سعید صادقی یک بار موفق به گلزنی شدند تا سرخ ها با یک نتیجه پرگل حریف خود را شکست بدهد.

در نیمه اول سرخ ها روی حرکت خوب وحید امیری و ضربه سرضرب صادقی دروازه گل گهر را تهدید کردند که توپ برگشتی را ترابی به دروازه رقیب فرستاد.

دقایقی بعد از این گل دوباره این مهدی ترابی بود که با یک ضربه آزاد گلی دیدنی به ثمر رساند تا سرخ ها دو بر صفر پیش بیفتند.

اما این پایان کار سرخ ها نبود و تیم یحیی در روز عالی خود توسط سعید صادقی به یک گل دیدنی دیگر رسیدند تا پرسپولیس نیمه اول را ۳ بر صفر به پایان برساند.

با شروع نیمه دوم مهدی ترابی ستاره این روزهای پرسپولیس با یک ضربه چیپ دیدنی گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند تا در این بازی هت تریک کرده باشد.

شاگردان گل محمدی بعد از این گل چند فرصت خوب گلزنی هم داشتند اما در نهایت این بازی با همان نتیجه ۴ بر صفر به پایان رسید تا سرخ ها با ۶۳ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

پرسپولیس در صورت شکست دادن نساجی در هفته آینده قهرمان لیگ برتر خواهند شد.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز