ترودو احتمالا فردا تخفیف مالیاتی، کمک اجاره و خدمات دندان را اعلان می‌کند

Submitted on ش., 09/10/2022 - 00:46
"جاستین ترودو" نخست وزیر دولت فدرال کانادا قرار است طرحی مبتنی بر کمک به مردمی که در تنگنای فشار تورم و افزایش نرخ بهره و بنزین هستند را اعلام کند.
در حالی که قرار بود این اعلام روز پنجشنبه انجام شود، اما اعلام به دلیل مرگ ملکه الیزابت دوم به تعویق افتاده و برخی از آگاهان معتقدند ترودو فردا آنها را علنی خواهد نمود.

Shabani-realestate-toronto-canada

 
ترودو احتمالا فردا تخفیف مالیاتی، کمک اجاره و خدمات دندان را اعلان می‌کند
طرح جدید لیبرال‌ها که با فشار نیودموکرات‌ها در حال اعلان است شامل جزئیات جدیدی در مورد مرحله اول طرح ملی مراقبت از دندان‌هاست، بعلاوه افزایش مزایای مسکن اجاره‌کنندگان و دو برابر شدن تخفیف مالیات دولت فدرال. پس از انتخابات و تشکیل دولت اقلیت لیبرال، حزب نیودموکرات پذیرفت که در صورت پیاده‌سازی سه طرح توسط لیبرال‌ها، آنها را تا انتخابات بعدی حمایت کنند تا دولت سقوط نکند.

charlie's meat nofills fresh halal toronto GTA

پیروی از این تعهدات، بخش‌هایی از توافقنامه اعتماد توصیف می‌شود که طبق آن تا پایان امسال مقرر بود طرح دندان آغاز شود. نیودموکرات‌ها می‌گویند مدتی‌ست دولت را تحت فشار قرار داده‌اند تا برای وضعیت تورم کاری کند. بنظر می‌رسد با پایان جلسه سه روزه کابینه در ونکوور، روز شنبه این اقدامات اعلان گردند.

sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا

به نظر می‌رسد لیبرال‌ها در پیشبرد این برنامه‌ها، در پی متقن نگاه داشتن معامله خود با نیودموکرات‌ها هستند زیرا روز چهارشنبه ترودو در جلسه کابینه‌اش گفت که می‌خواهد دولتش را تا پایان مجلس فعلی در سال ۲۰۲۵ در قدرت نگه دارد. این در حالی‌ست که قرار است تا همین دوشنبه رهبر جدید حزب محافظه‌کار که حزب رسمی مخالف لیبرال‌هاست مشخص شود. محافظه‌کاران با این طرح‌ها مخالفند و لیبرال‌ها فقط با کمک نیودموکرات‌ها قادر به کسب اکثریب برای تصویب این طرح‌ها خواهند بود.

insurance بیمه

 
کمک اول: طرح ملی مراقبت از دندان
این اولین طرح مورد توافق بین نیودموکرات‌ها و لیبرال‌هاست. زمانی که این طرح اعلان شود انتظار می‌رود ترودو اطلاعات جدیدی در مورد مرحله اول آن ارائه کند که بر پوشش کودکان زیر ۱۲ سال با درآمد خانواده کمتر از ۹۰,۰۰۰ دلار متمرکز است. بودجه فدرال سال ۲۰۲۲ مبلغ ۵.۳ بیلیون دلار پوشش برای این طرح در طول ۵ سال آینده را کنار گذاشته است. طبق مرحله اول این طرح، فقط افراد زیر ۱۲ سال اولین دسترسی به آن را خواهند داشت. این برنامه در سال ۲۰۲۳ به افراد زیر ۱۸ سال، سالمندان و افراد دارای معلولیت گسترش خواهد یافت. تا سال ۲۰۲۵، این برنامه به همه خانواده‌های کانادایی با درآمد کمتر از سالیانه ۹۰,۰۰۰ دلار یا افراد مجرد با درآمد کمتر از ۷۰,۰۰۰ دلار در سال گسترش می‌یابد.
 
کمک دوم: مزایای مسکن
از دیگر برنامه‌های اعلانی، انتظار می‌رود تکمیل برنامه پرداخت فقط یک مرتبه ۵۰۰ دلاری دولت فدرال به خانواده‌های اجاره‌نشینی باشد که قبلا با طرح "مزایای مسکن کانادا" پرداخت‌هایی را پیشتر دریافت کرده بودند. با امضای قرارداد بین نیودموکرات‌ها و لیبرال‌ها این طرح در بودجه فدرال ۲۰۲۲ گنجانده شد و وعده اعلان جزئیات آن به "بعد" موکول گشته بود. هزینه این طرح ۴۷۵ میلیون دلار در نظر گرفته شده که امسال پرداخت می‌شود با این حال نیودموکرات‌ها پیشنهاد کرده‌اند که این طرح را می‌توان در سال‌های آینده "در صورت وجود چالش در زندگی مردم" تکرار کرد.
 
کمک سوم: تخفیف مالیات‌های پرداختی به دولت کانادا
این از جمله طرح‌هایی‌ست که ربطی به نیودموکرات‌ها ندارد و ترودو مدتی‌ست خود می‌خواهد آنرا به اجرا بگذارد. انتظار می‌رود طبق این "طرح موقتی برای حداکثر ۶ ماه" از بخش مالیات دولت فدرال درصدی کاهش یابد. اصولا دولت کانادا سال‌هاست تخفیفات مالیاتی (موسوم به اعتبار) را معرفی می‌کند که یا مستقیما از مالیات کاسته می‌شود و یا چهار بار در سال به افراد و خانواده‌های مشمول با درآمد کم و متوسط پرداخت می‌شود که این پرداخت خود مشمول هیچ مالیاتی نیست تا کمکی باشد در جبران مالیات‌ها به ویژه مالیات‌های پرداختی به خدمات یا فروش.
طبق برنامه کنونی کانادایی‌های مجرد با حداکثر درآمد کمی بیش از ۴۹,۰۰۰ دلار، ۴۶۷ دلار در سال دریافت می‌کنند. کسانی که متاهل یا با خانواده هستند حداکثر ۶۱۲ دلار دریافت می‌کنند و برای هر فرزند زیر ۱۹ سال نیز ۱۶۱ دلار اضافی جداگانه می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
منبع
iranstar

بیشترین بازدید اخبار امروز