سید حسن نصرالله: طوفان آزادگان در جهان در حال گسترش است

Submitted on چ., 04/03/2024 - 12:39

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در آستانه روز جهانی قدس در مراسم «منبر قدس» آغاز شد، مراسمی که با شعار «طوفان الاحرار» و با سخنرانی رهبران محور مقاومت به طور همزمان در تهران، دمشق، صنعا، بیروت و بغداد برگزار و از شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای پخش شد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: آنچه در فلسطین، منطقه و جهان جریان دارد، طوفان آزادگان است و امیدواریم روز به روز گسترده تر و قدرتمندتر شود.

دبیرکل حزب الله گفت دشمن(رژیم صهیونیستی) اعتنایی به قطعنامه های شورای امنیت و درخواست های کشورهای جهان و افکارعمومی یا قوانین جهانی ندارد .

وی افزود ما بر اهمیت ثبات و ایستادگی و ادامه فعالیت تاکید کرده و یقین داریم که پیروزی قطعی و حتمی است و این مسئله مربوط به غزه و تمام جبهه‌های پشتیبانی و شرکت کننده است.

نصرالله اظهار داشت برخی در راستای خدمت به دشمن فقط بر تعداد قربانیان تمرکز می کنند و حجم دستاوردهای مقاومت را نادیده می‌گیرد.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد جنگ جولای(33 روزه)، پروژه خاورمیانه جدید و به همراه پروژه «اسرائیل بزرگ» را دفن کرد.

وی خاطر نشان کرد عملیات طوفان الاقصی، رژیم اسرائیل را در لبه پرتگاه و سقوط نهایی و زوال قرار داده و نشانه های آن با گذشت زمان آشکار خواهد شد.

نصرالله تصریح کرد که باید از این نبرد پیروز و ثابت قدم خارج شویم و شکست را به دشمن و همه کسانی که پشت سر آن هستند، تحمیل کنیم و باید در این راستا حرکت کنیم.

انتهای پیام/

منبع
tasnim
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز